5 زن وبلاگ نویس حرفه ای

15 05 2008

مطمئنآ تاکنون شاهد خانم های وبلاگ نویس خوب و حرفه ایی در بلاگستان بوده ایم. وبلاگ نویسانی که در ایران (تا آنجایی که من خبر دارم) کمتر در مورد آی تی و اینترنت و وبلاگ نویسی می نویسند.ولی امروز قصد معرفی 5 تا از زنان مشهور وبلاگ نویس در اینترنت را دارم که از طریق اینترنت شهرت زیادی را برای خودشان دست و پا کرده اند:

Gina Trapani
یکی از مشهورترین وبلاگ نویسان حال حاضر دنیا!(البته برای حرفه ای ها!).ایشان یکی از نویسندگان وبلاگ مشهور LifeHacker هستند که یکی از بهترین وبلاگ ها و منابع برای آی تی نویسان است.جینا تراپانی همچنین دو کتاب را در زمینه ی آی تی نوشته که ویرایش دوم یکی از آنها نیز بزودی روانه بازار خواهد شد.همچنین طراحی افزونه هایی برای فایر فاکس و طراحی وبسایت ها را هم انجام می دهد.روزنامه وال استریت ژورنال بیوگرافیی از این نویسنده ی حرفه ای نوشته که می توانید مطالعه بفرمایید!

لورلا ون فوسن. یکی از علاقه مندان بسیار شدید ورد پرس!(قابل وجه دکتر مزیدی!).طراح وبسایت و علاقه مند به نوشتن در مورد وبلاگ نویسی بلاخص وردپرس.همچنین نویسنده ی وبلاگ Blog Hrald هم هستند,که می توانید جزئیات بیشتر ایشان! را در این جا بخوانید.نمی دونم دیگه در مورد ایشون چی براتون بگم.برای اطلاعات بیشتر بخوانید
راستش را بخواهید هر کاری کردم نتوانستم از اون سه تای دیگه مطلب ترجه ای خوبی در بیارم به همین خاطر شما را حواله می کنم به متن انگلیسی اش…

بی ربط: دوستان وبلاگ نویس طرفداران آنجلینا جولی توجه فرمایند که ایشان هم وبلاگ نویس تشریف دارند آن هم از نوع وردپرسی اش!(البته فکر کنم که من نفر آخری بودم که این خبر رو فهمیدم!) باور نمی کنید بنگرید!

کارها

اطلاعات

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

