سال 86 هم تمام شد!

19 03 2008

وبلاگ نویسی برای من چیزی نیست که همین جوری از کنارش رد بشم.برای من مثل آب و نون و غذا است.بگذارید یک کم در مورد سرگذشت وبلاگ نویسی خودم براتون بگم هرچند ممکن هست که برای خیلی از شما ها زیاد جالب نباشه.

تابستون سال 84(یعنی اون سالی که تازه می رفتم به پیش دانشگاهی) من با بلاگفا آشنا شدم و اون هم از طریق وبلاگ یکی از دوستانم به نام بختیار (که در کافی نتی که من همیشه می رفتم کار می کرد).خلاصه اون به من یاد داد که اصلآ می شه خیلی راحت برای خودش بدون صرف هزینه وارد دنیای وب بشی.به همین ترتیب بود که اون موقع سریعآ رفتم و یک وبلاگ زدم و مثل همه ی آدم های تازه کار شروع کردم و یک وبلاگ عاشقانه زدم که البته الان هم آپدیتش می کنم و دلیلش هم اینه که من به این وبلاگ خیلی مدیونم و هم اینکه واقعآ تنها جاییه که من توش می تونم خیلی راحت بنویم(حتی راحت تر از اینجا).پس انتظار نداشته باشد که لینکش رو بنویشم.خلاصه اون موقع ها هنوز زیاد تو حال و هوای اینترنت بودم و همش دنبال سایت های ارائه دهنده ی وبلاگ این ور و اون ور می پلکیدم و هر روز اطلاعاتم بیشتر و بیشتر می شد.

تا اینکه شروع سری وبلاگ ها و وبسایت های موزیک شد.با اومدن بیاتو موزیک مرحوم و ترجه ی قالبش به بلاگفا توسط قالب سازان تب موزیک بلاگ نویس من هم بالا رفت و به همین دلیل سرویس خوب میهن بلاگ رو برای این کار انتخاب کردم.خیلی خوب داشتم می رفتم و با این سرعت پایین اینترتم هم تونسته بودم تعداد زیادی آهنگ رو توی اینترنت آپلود کنم ولی…ولی حیف که یک دفعه یکی از یر.ر های میهن بلاگ سوخت و همهی کارهای ما به ….. رفت(ببخشید!).

تا اون موقع مدتی بود که آی تی بلاگ بلاگفایی رو می شناختم.و هرروز به مطالب وبلاگش سر می زدم و می خوندم و خیلی هم حال می کردم و روزی صد بار به مولفش آفرین می گفتم به خاطر وبلاگ خوبی که داره.تا اینکه ایشون روزی در وبلاگشون فرمودند که از بلاگفا می روند و به وردپرس می روند.من تا آن موقع حتی نام وردپرس را هم نشنیده بودم و حتی چند بار هم نام وردپرس را فراموش کردم! خلاصه با دیدن وبلاگ جدیدشان من هم تونستم که با مزیدی بزرگ هم آشنا شوم و خلاصه آی تی نویسان را بشناسم و ازشون کلی مطلب یاد بگیرم.این بود که من تصمیم گفتم با این سواد کمم تک نویس رو بنویسم.با اینکه توی این مدت مورد عنایت دوستان واقع نشدیم ولی من بازهم می نویسم.چون خیلی از این وبلاگ چیز های خوبی یاد گرفتم.امیدوارم سال نویی که می آید برای دوستان وبلاگ نویس سال خوبی باشه.

پ.ن:این را برای اون دوستانی که لطف کردند و فید من را در ریدرشان قرار داده اند.ببینید خیلی نامردید! یعنی خیلی آقایید که من را د ریدرتان اضافه کرده اید.دمتان گرم! ولی حداقل من از شما انتظار داشتم که اگه شده توی وبلاگم یه نظری می دادید که من هم امیدم به وبلاگ نویسی بیشتر می شد! البته بازهم از شما تشکر می کنم که من را در این مسیر با اد کردن فیدم در ریدرتان یاری معنوی کرده اید اگر وبلاگ نویسید امیدوارم که وبلاگ خیلی تاپی داشته باشید و هرروز هم به موفقیت های بشتری برسید.واگر هم وبلاگ نویس نیستید باز هم امیدوارم که وبلاگ نویس شوید! و به اون آرزوهایی که برای وبلاگ نویسان کرده ام برسید!

سال نو مبارک!


کارها

Information

One response

13 03 2009
Ali

هنوز که عید نشده ؟ رفتین پیش واز ؟

پاسخی بگذارید

