شاهکاری دیگر از گوگل ریدر:مشاهده آمار مشترکین فیدها

15 05 2008

گوگل ریدر که همتون می دونید یکی از چند معشوقه! ی اینترنتی من است باز هم یکی دیگر از شاهکار هایش را رو کرد: مشاهده آمار مشترکین فیدها! به عبارت دیگر شما می توانید به وسیله این سرویس تعداد افرادی را که فید شما را در فید خوان ها اضافه کرده اند مشاهده کنید! کار خیلی ساده است تنها کافی است که در بخش add subscription آدرس یا بخشی از url سایت یا وبلاگ مورد نظرتان را تایپ کنید تا ببینید که چه تعداد افراد شما را در ریدر های خودشان اضافه کرده اند. بهمین سادگی. مثلآ در

همین شکل بالایی می بینید که تا حال 28 نفر وبلاگ مرا لایق خواندن دانسته و در فید ریدر خودش اضافه کرده. واقعآ همین قدر بازدید کننده برای من کافی است،چون اینجوری می فهمم که واقعآ بازدید کننده های خوبی دارم. به عبارت دیگر به گفته ی پزشک وبلاگستان مهم کیفیت بازدید کننده است .
البته در زمینه چگونگی یافتن کیفیت بازدید کننده دکتر مزیدی مطلبی نوشته اند که توصیه می کنم ک حتمآ آن را مطالعه کنید

کارها

Information

One response

1 08 2008
لطفن! « تک نویس

[…] اینترنتی مشترک فید وبلاگ من هستند.برای همین از ابزار مشاهده ی تعداد مشترکین فیدها استفاده کردم .نتیجه ی بدست آمده عجیب […]

پاسخی بگذارید

