موزیک رپ و متال

15 05 2008

نمی دانم که چقدر این خواننده ها رو می شناسید؟ یاس،هیچکس… چندتا از بهترین رپر های ایرانی که بنظر من جزو کسانی هستند که می تواند موسیقی فارسی را به اوج برسانند. شاید شما جزو کسانی باشید که زیاد علاقه به آهنگ های رپ نداشته باشید ولی من شدیدآ به شما آهنگ های این خوانندها رو توصیه می کنم.

نگاه متفاوت این خوانندها به زندگی و خوانندگی توانسته که آنها رو از رده ی هم صنف هایشان جدا کند. نگاه اجتماعی و در عین حال مثبت گرا و دقیق به زندگی مردم ایرانی و بشری و در عین حال صلابت و تواضع  این خوانندها هست که من رو کشته!

من به شخصه زیاد علاقه ای به آهنگ های رپ نداشتم ولی با شنیدن آهنگ های این خوانندها به شدت به اهنگ های رپ فارسی علاقه مند شدم.شما می توانید آهنگ های این خوانندها را در اینترنت دانلود کنید و از شنیدنشان لذت ببرید. حیف که من اینترنت پر سرعت ندارم وگرنه خودم این آهنگ ها رو براتون آپلود می کردم.

خواننده هایی که خوانندگی رو در خوندن گل و بلبل و سنبل می بینند به نظر من اصلآ نمی دانند که دیگر دوره ی این حرف ها گذشته است و مردم با این مسائل حال نمی کنند.به عبارتی دیگر آنقدر مشکلات زندگی در زندگی مردم زیاد شده است که مردم دوست دارند که مشکلات خودشان را حداقل با زبانی موزون و شیوا(که اوج آن در آهنگ رپ هست با آن ریتم و نظم خاص)ببینند. موسیقی رپ به دلیل ریتمیک بودن و داشتن اشعاری با وزن زیبا و خاص توانسته که در دل مردم جا بازکند و این خواننده ها(من جمله هیچکس) که در ردیف بهترین رپر های ایرانی هستند توانسته اند با بیان مشکلات اجتماعی بع واقع موسیقی رپ در ایران را به اوج برسانند.

به نظر من اوج موسیقی در همه انواع خاصش می تواند موسیقیی باشد با مضامین اجتماعی.خودتان نگاه کنید … بهترین و پر طرفدارترین خواننده های دنیا از جمله  eminem،و گروههای متال مثل Metalika به دلیل خواندن آهنگ هایی با مضامین اجتماعی با بیانی هرچه زیبا تر در رده‌ی بهترین خواننده های دنیا قرار گرفته اند.

بیان درد مردمی با ملودی موزون موسیقی می تواند خود مرهمی بر درد های مردم باشد.موسیقی رپ با بیان موزون و اشعار متوالی با قافیه های زیبایش می تواند ذهن مردم را آرام کند…موسیقی راک و متال با فریاد هایی که از ته دل و درون بیرون می آید می تواند بیانگر اوج احساسات یک فرد باشد که به واقع با شنیدن این نوع موسیقی می توان آرامش را که حاصل بیرون دادن درد ها و غم هاست. این نظر شخصی من در مورد موسیقی رپ و متال بود .خیلی دوست دارم که نظر شما را هم در این مورد بدانم.

کارها

Information

2 responses

11 07 2008
sina

bahat movafegham pesar…
khili bahaliii….
vali erfan ke yade narafte???

18 11 2008
fati jon

har chi to begi kamelan doroste

پاسخی بگذارید

