نتوانستن تاب بياورم!

15 05 2008

واقعيت اين است كه دوستان عزيز هرچقدر خواستم كه جلوي خودم را براي اينكه تا بعد از امتحانات ننويسم را بگيرم را نتواستم و به جاي رفتن به هاست شخصي آمدم و در وردپرس مي نويسم.خانه ي جديد را دوست دارم.براي من يك پلتفرم خوب براي وبلاگ نويسي همين چيزي است كه هم اكنون در وردپرس دات كام مهيا است و وبه همين خاطر عاقلانه تر ديدم به جاي سروكله زدن با هاست هاي بي اعتماد بيايم و خيلي راحت در وردپرس دات كام بنويسم. البته من همه‌ي مطالب درست و حسابي آن يكي وبلاگم در بلاگفا را به اينجا منتقل كردم.

در هر صورت آمدم تا يكي از بزرگترين نياز هاي زندگي ام! يعني وبلاگ نويسي را با وردپرس برآورده كنم! اينبار ببينيم كه دوستان ما را در بلاگستان قبول مي فرمايند يا نه! انشاءالله موردقبول واقع خواهيم گشت!

وبلاگ قبلي من در بلاگفا

فعلآ تا بعد!

کارها

Information

5 responses

15 05 2008
فتحی

شما همان تک نویس بلاگفا نیستید؟ 1nevis.blogfa.com؟ اگر این طور است بسیار خوشحالم که به وردپرس آمدید. تنها وبلاگ بلاگفایی که می خواندم وبلاگ شما بود. من تقریبا از قدیمی ها وردپرس.کام هستم. اگر کمکی لازم بود به من و یا دیگر دوستان می توانید بگویید. خوشبختانه وردپرس.کام انقدر بی دردسر است که فکر کنم هیچ وقت کارت به ما نیافتد. در هر حال باز هم من خوشحالم. راستی فکر کنم این اولین نظر وبلاگتان است. این هم باعث افتخاری است.

موفق و پیروز باشید.

15 05 2008
پیمان

مبارک باشه رضا جان
امیدوارم در سرویس وردپرس هم پویا باشی

15 05 2008
پیمان

مبارک باشه رضا جان

امیدوارم در سرویس وردپرس هم پویا باشی

15 05 2008
Reza

لطفآ نظر بدهيد

15 05 2008
ali rezai

رضا حريري عزيز تبريك مي گويم
شما كه يك وبلاگ قبلا در ورد پرس داشتيد
چرا يكي ديگه درست كرديد
به هر حال اميدوارم كارتان را ادامه بدهيد

پاسخی بگذارید

