معرفی چند لینک مفید برای وبلاگ نویسان

15 05 2008

متاسفانه چون من دلیشز ندارم(به دلیل ف ی ل ت ر بودن آن) نمی توانم از لینکدونی اون استفاده کنم.به هین خاط امروز برایتان چند تا لینک مفید رو برای وبلاگ نویسان معرفی می کنم که فکر کنم مورد توجه تان باشد.(از همه دوستانی که می دانند چطوذ می شود با این وضع فیلتر دلیشز یک لینکدونی دست و پا کرد عاجزانه درخواست کمک دارم!)

البته این لینک ها خارجکی هستند.اگر کسی هم تصمیم گرفت این لینک ها رو ترجمه کنه و در وبلاگش بذاره یه ندایی به ما بدید.لینک هایی که فکر کردم ممکن هست دارای مطالب مهم تری باشند را به صورت دیگری نشان دادیم.در صورتی که این روش برای نوشتن و معرفی لینک ها مورد قبول باشه ادامه خواهیم داد.


100 Excellent Free WordPress Themes

How to Make Your Blog Popular

how To Achieve The #1 Spot In Google For Your Keyword

Extending Your Reach from Blogger to Influencer: 12 Practical Tips

Entre Card – A Radical Blog Review – Part I

Entre Card – A Radical Blog Review – Part2

The Unsuspecting Recruit: Why every SEO MUST learn Internet security

How to Get More Bookmarks and Better Links

31 Days to Becoming a Better Blogger

Guest Blogging On Niche Blogs

I Don’t Really Have 34,015 RSS Subscribers


پ.ن: راستی یک سایت رو هم پیدا کردم که فکر کنم می تونه برای وردپرسی ها خیلی مفید باشه و اون هم سایتی است که با بیش از 3000 تم برای ورد پرس! که منتظر وردپرسی های ایرانی است که فارسی بشوند.برای ورود به سایت کلیک کنید(البته می دونم که احتمالآ من آخرین فردی هستم که این سایت رو دیدم و خیلی وقت پیش تر این سایت روئیت شده!) خوب محض اطلاع گفتیم!


کارها

Information

پاسخی بگذارید

