دانلود چند کتاب الکترونیکی در مورد اینترنت و کامپیوتر

15 05 2008

خوب دوستان چند وقتی هست که در خدمت شما دوستان عزیز هستم و دارم برایتان می نویسم. امیدوارم که از مطالبی رو که برایتان گذاشته ام راضی بوده باشید . اگر کمی و کاستی بود انرا به لطف خودتان ببخشید. خ.ب ما هم تازه کاریم و تازه داریم می نویسیم. ولی در هر صورت تصمیم دارم که این وبلاگ را تا انجا که می توانم قوی کنم. و برایتان در مورد دیگر مسائل بنویسم.
همانطور که در بخش آرشیو موضوعی وبلاگ می بینید بخشی از مطالب این وبلاگ در مورد دانلود کتابچه های با فرمت pdf است که دارای ویژگی های بسیار عالی هستند . از ویژگی های این فرمت این است که مب توان حجم بالایی از مطالب فشرده کرد و سپس استفاده کرد . امروز قصد دارم که چند مورد کتاب را با این فرمت ها که در مورد اینترنت و کامپیوتر هست برای شما بگذارم.
دوستان برای مشاهده این کتاب ها نیار به برنامه Acrobat reader دارید. در صورتی که این نرم افزار را ندارید می توانید آن را از اینجا دانلود کنید.کتابها را با سرور قدرتمند RapidShareآپلود کرده ام. از انجا فکر کنم نحوه ی دانلود از این سایت را شاید به خوبی ندانید در اینترنت گشتم و برایتان اموزش نحوه ی دانلود از این سایت را پیدا کردم. برای رفتن به صفحه آموزش اینجا کلیک کنید.

آموزش زبان برنامه نویس HTML برای طراحی سایت
نام کتاب: آموزش زبان HTML
نویسنده: داوود راستی
حجم کتاب:173KB
دانلود از رپید شیر

خیلی زشته ! که کاربر ویندوز بود ولی نحوه ی نصب اون رو ندونست. اگر شما نحوه  نصب ویندوز رو نمی دونید می تو با دانلود این کتاب الکترونیکی نحوه ی انجام این کار رو یادبگیرید.

نام کتاب: آموزش نصب ویندوز Xp به صورت خودکار
نام نویسنده: نامشخص
حجم کتاب : 57KB
دانلود از رپید شیر

اموزش نحوه ی استفاده از گوگل. فکر نکنم که نیاز به توضیحی برای این کتاب باشه!
نام کتاب: آموزش استفاده از گوگل
حجم کتاب: 121KB
نام نویسنده: گوگل
دانلود از رپید شیر

مردان گوگل کتابی بسیار جالب که خواندن انرا به شما توصیه میکنم. گفتگویی ازاد با میلیاردر های جوان امریکایی در باره شرکت عجیب Google و سلطنتشان بر وب با شعار نباید بد باشی!
نام کتاب: مردان گوگلی
نام نویسنده:مصطفی حاجی زاده
حجم کتاب:434KB
از اینجا دانلود کنید

ببخشید که کم شد! گفتم که بهتون من تازه کارم. در اینده کتاب های بهتری را برایتان می گذارم که دانلود کنید. حتمآ در این مورد نظراتتان را ربای من بنویسید تا بدانم که چه کتابهایی را دوست دارید که برایتان بگذارم.

کارها

Information

4 responses

21 07 2008
حسين

kheyli hal kardim
mamnon az sayte khobetan
age momkene chandta barnameye danlod be listetan ezafe konid

9 10 2008
mehrashena

سلام
كجا بنويسيم؟، خيلي به دردم خورد، ممنون.
در باره من رو هم خوندم. پسر خوبي هستي!

2 تا كتاب گوگل كه گذاشته بودي حذف شده. لطفا دوباره بزارشون يا برام بفرست.

تشكر.

29 03 2009
ARASH

لطفا لینک ها رو تصحیح کنید
تشکر

15 06 2009
مهران

لطفا كتاب هاي گوگل را برايم ارسال كنيد
در ضمن من ايميلم را در سايت نوآور ساختم نمي دونم درسته يا نه همه ي كارهاش هم انجام دادم

پاسخی بگذارید

