خستگي

3 06 2008

يك جور هايي نمي خواهم درس بخوانم! خسته شدم از بس كه درس خواندم همه اش فيزيولوژي،ميكروب شناسي و اون قارچ ها با اون اسم هاي عجق وجقشون! تازگي ها هم آبله مرغون گرفتم و قيافه ام حسابي به هم ريخته !به همين خاطر روي بيرون رفتن رو هم ندارم! حال و حوصله‌ي تلويزيون نگاه كردن رو هم ندارم! تو اينترنت هم نمي دونم چي كار كنم.چند وقتي هست كه اصلآ حوصله‌ي نوشتن هم ندارم! يعني ايده براي نوشتن ندارم.نميدانم كه چي بنويسم.اون روزي كه اومدم وردپرس با خودم گفتم كه فقط آي تي مي نويسم به همين دليل همه اش با اينكه در اين وبلاگ شخصي بنويسم دودل بودم.ولي خوب از بي موضوعي مي زنيم زير زرد نويسي!

خلاصه بگم كه امروز روز خيلي جالبي نبود و خيلي هم خسته ام !( به دلايل بالا!).خيلي هم متعجب از اين همه واكنشي كه در مورد نوشته هاي وبلاگم در اينجا دارد مي شود! نمي دونم من چي دارم كه وبلاگم اصلآ بازخورد ندارد(حالا چه خوب چه بد!) كلآ باز خورد ندارد!.به خدا روم نمي شه از بس گفتم بياييد و نظر بديد.خوب باييد تو ببينيد كه چي نوشتم بعدش نظرتون رو بنويسيد بهم بگيد خوب مي نويسم بد مي نويسم افتضاح مي نويسم، چه جوريسات؟؟ ما هم خوب همونطور كه مي فرماييد مي نويسيم.به خدا من آدم خيلي خيلي انتقاد پذيري هستم با كوچكترين انتقادي حتمآ خودم رو يك Refresh مي كنم! البته خوب نظر هم ندايد نداديد! همين كه مي خونيد مطلب رو براي ما كافيه.

خيلي سخته كه از جمع جدا باشي! آخه داداشم تازه خونه خريده و همه‌ ياعضاي خونواده رفتن خونش براي تبريك خونش من نمي تونم برم! آخه هنوز كاملآ آبله مرغونم خوب نشده و بچه ي داداشم و خواهرم اونجان.خوب مريض مي شن طفلكي ها! بعدش مي اندازن گردن من! خلاصه الان جز نوشتن حال و حوصله‌ي هيچي ندارم.دارم شادمهر گوش مي دم و مي نويسم! سرعت تايپم هم خيلي رفته بالا!(آفرين به خودم!) به زودي درست و حسابي تر آپديت مي كنم و مي نويسم.

يادمه دكتر مزيد توي يكي از مطالب اون وبلاگ قبلي اش نوشته وبد كه رويه‌ي من براي نوشتن گوگل هست. خوب خيلي به حرف جالبي اومد.خوب من هم همين كار رو توي وبلاگم مي كنم.مثل گوگل خوام بود.آخه گوگل اولش كه ساخته شد فقط براي جستجو ساخته شد ولي بعد كلي امكانات براي خودش درست كرد و شد اين گوگلي كه الان مي شناسيم.ولي تووي همه شون يك چيز مشهود بود و اون هم روح جستجوي قوي تر و بهينه تر در هر سرويسش.خوب بذاريد ما هم اونجوري باشيم.البته اگه خدا بخواد.مي خوام مثل هميشه آي تي بنويسم ولي اگه شد توي اين وبلاگ چيز هاي ديگري رو هم بنويسم.آخه اين چيزي كه الان دارم مي گم با اون چيزي كه روز اول وبلاگ در نظر داشتم متفاوته.خوب بگذريم ….

راستي يه چيز ديگه.چرا وبلاگ نويساي وردپرس و كلآ اونهايي كه در سرويس هايي مي نويسند كه بايد آدرس لينكشون رو به صورت اسم لينك بنويسند آدرس لينكشون رو ترجمه مي كنند؟ مگه نه اينكه قرار اين نوشته توي موتور هاي جستجو ايندكس بشه؟ خوب نبايد انتظار داشت با جستجوي انگليسي به وبلاگ رسيد.خوب اين هم از اين! زياد حرف زدم! فعلآ خداحافظ تا بعد!

کارها

Information

پاسخی بگذارید

