همین جوری

30 07 2008

راستش این رو بگم که خیلی دوست دارم آی  تی بنویسم.می دونید چرا؟ چون خیلی از این طریق چیز یاد می گیرم.ولی یک جورهایی انگار این مطالبی که می نویسم فقط برای من مفیده!

انگار نه انگار که من کلی برای نوشتن این مطالب زحمت می کشم!

راستش یه تصمیم هایی دارم! قراره یک وبلاگ دیگه هم بزنم و توش راحت بنویسم.به کسی هم چیزی یاد ندم! نیست خیلی بلتم!

اعتراض نمی کنم ولی نمی دنم که چرا اینقدر آمارم کمه! اصلآ کامنت ندارم! نمب دونم انگار همه ی وبلاگ ها از من بهتر می نویسند به همین خاطر اینقدر کامنت هاشون بالا است! ولی خوب من تسلیم نمی شم و تا اونجا که انگشتانم توان دارند می نویسم!

نوشتن را دوست دارم به همین خاطر می نویسم ومی نویسم.ولی کاش یه چندتا کامنت داشتم!

الان فکر می کنم که کاش این مطلب رو نمی نوشتم.آخه قراره که درست و حسابی بنویسم نه زرد!


کارها

Information

6 responses

30 07 2008
Amir

خیلی سخت میگیری ، مهم اینه یه جایی باشه آدم برای دل خودش بنویسه .

30 07 2008
محمد

راستش الآن آي تي نويس هاي خيلي خوبي داريم تو وبلاگستان فارسي و وبلاگهاشون پررنقه ! يجورايي يه بوهايي ، يه حسي بهم ميگه آي تي نويسي داره خز ميشه !‌ نميدونم شايدم در اشتباهم ولي ما ايرانيا تا به يه چيزي دسترسي پيدا ميكنيم به ماه نكشيده اون چيز خز شده رفته پي كارش . البته اينا همش يه حدس و گمانه … . از نظر من بيا و يه كار جديد بكن كه تاحالا كسي به فكرش نرسيده . سخته ولي ممكنه !

31 07 2008
hajieh

دلیل این که خیلی از وبلاگ های آیتی دیده نمی شن اینه که هر بچه ای داره آیتی می نویسه و اجازه نمیدن که وبلاگ های خوب دیده بشن !
اونایی هم که خیلی وقت پیش شروع کردن موفق هم شدن و یه چیز مهم هم اینه که وبلاگ آیتی نیاز به حمایت داره تا شناخته بشه .
من هم یه حس و حالی مثل شما پیدا کرده بودم ولی یواش یواش اوضاع بهتر میشه .

31 07 2008
noonva

من منظورم ننوشتن منبع نبود که!
من خواستم فقط تاندربرد موزیلا رو تبلیغ کرده باشم ، هر چی باشه ما یه تعصب کوچولویی رو موزیلا و محصولاتش داریم :پی :دی

31 07 2008
aMiN

خیلی خوب می نویسی به نظر من
اگه بد می نوشتی 52 نفر با فید دنبالت نمی کردند!
نظر ندادن دلیل بر بد نوشتن تو نیست
تسلیم نشو
هرجور حال می کنی بنویس این یعنی بلاگ

1 08 2008
بابک

عالی می‌نویسی و این پستت هم واقعآ تاثیر گذار و خوب بود.
تو فیدت از دستم در رفته بود….
من هم وضعیتی مثل تو داشتم و دارم بدون مشکل از تو نیست و تقصیر وضعیت اینترنت ایرانه…. (از همه لحاظ)
یکم بیشتر تلاش کنی بهتر میشه.
ما که رقمی نیستیم ولی پشتت هستیم…
قربانت.

پاسخی بگذارید

