معرفی

31 07 2008

راستش بنا به دلایلی به نظرم رسید که یه جایی رو پیدا کنم که توش راحت بنویسم.یعنی این جا رو یک جورهایی اختصاصی آی تی نویسی کنم و یک جایی رو پیدا کنم که توش بتونم راحت بنویسم. به همین خاطر وبلاگ رضا رو راه انداختم که توش راحت بنویسم.دیگه زیاد صحبت نمی کنم فقط شما را دعوت می کنم که به این وبلاگ هم بیایید و اونجا رو با حضورتون روشن کنید.

با تشکر از همه ی دوستانی که این وبلاگ رو می خونند ، چه مشترکین و چه اونهایی که مشترک نیستند و چه اونهایی که نظر می دن و چه اونهایی که نظر می دن! مخلص همه شون هستیم.

کارها

Information

2 responses

1 08 2008
عمو هوشنگ

سلام
خوبی، ما تازه اینجارو پیدا کردیم 🙂
راستی خیلی حیف شد که قیمه دوس نداری 😦
موفق باشی 🙂
میام میخونمت.

1 08 2008
مجید

اااااااااااا! این عکس فیدت چقدر بزرگـــــــــــــــــــــــه! آقا رضا یه چیزی تو خودتم تو وبلاگ قبلیت به جای گیک نوشتی گیگ! خوب جواب راحتی داره! خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو! اما من همرنگ شدم یکی خِرمو گرفت! خوب من لینکت کردم.ببینم تو پیشنهاد تبادل لینک میدی بعد لینک نمیکنی؟

پاسخی بگذارید

