لطفن!

1 08 2008

راستش امروز در گوگل ریدر تصمیم گرفتم که ببینم که چه تعدادی از کاربران اینترنتی مشترک فید وبلاگ من هستند.برای همین از ابزار مشاهده ی تعداد مشترکین فیدها استفاده کردم .نتیجه ی بدست آمده عجیب بود!

تعداد کسانی که وبلاگ قبلی من رو از طریق فید عادی وبلاگ دنبال می کردند 172 نفر بودند! به تصویر زیر نگاه کنید! عجیبه نه! البته در اون وبلاگ هم من بیان کردم که فید فیدبرنر رو اضافه کنید.

تعداد افرادی هم که این وبلاگ رو با فید دیفالتش دنبال می کردند 7 نفر بودند.

از همه ی دوستان عزیزم می خوام که هرچه زودتر این فید فیدبرنر این وبلاگ رو اضافه کنند و شما را به دیدن این مطلب دعوت می کنم!

http://feeds.feedburner.com/1nevis

کارها

Information

پاسخی بگذارید

