دانلود قطعی از یوتیوب!

13 08 2008

راههای زیادی برای دانلود فایل ها در یوتیوب پیشنهاد شده است که همه اشان راههای محترمی هستند و در بسیاری از موارد ما را به هدفهایمان می رساند.ولی خوب اسفاده از روش های قطعی خیلی بهتر از این ها است.

به نظر من بهترین راه برای دانلود ویدئو از یوتیوب استفاده از نرم افزار های ساخته شده برای دانلود این فایل ها از یوتیوب است.برای این کار من امروز نرم افزاری را به شما معرفی می کنم که خودم از آن خیلی وقته که استفاده می کنم و به کارکرد عالی اش مطمئنم.

youtube Downloader نام نرم افزاری است که به شما کمک می کند بدون هیچ دردسری اقدام به دانلود فایل ها از یوتیوب کنید.برای این کار کافی است که آدرس ویدئوی مورد نظرتان را به نرم افزار بدهید و او خودش تمام کار ها را برای شما می کند!

ویژگی خوب این نرم افزار این است که خودش فایل ها را برایتان به هم دیگر تبدیل می کند. همانطور که میدانید فایل های دانلود شده از یوتیوب با فرمت flv هستند که نیاز به تبدیل فرمت به دیگر فرمت ها را دارد.این نرم افزار این کار را هم برایتان می کند و یگر نیازی به تبدیل فرمت برای این کار نیست.

نرم افزار های مرتبط»

You Tube Download manager

Video Download

YouTube grabber

مرتبط:

دانلود از یوتیوب

در این مورد در تمام اینترنت

کارها

اطلاعات

6 پاسخ

15 08 2008
احمد

سلام
یک نگاهی به این لینک بندازید
http://www.teknobites.com/2008/04/13/download-youtube-videos-as-mp4-files/

16 08 2008
persian365

سلام

من که تا حالا از Orbit برای دانلود از Youtube استفاده میکردم
حالا این برنامه ها رو تست می کتم ببینم چه طوری هست

ممنون

17 08 2008
علیرضا حسینی

برنامه‌ای که شما برای دانلود معرفی کردید، از نظر من هم بهترین راه برای دانلود هست و من همین الان امتحانش کردم. فقط اینو هم بگم بد نیست که «وبلاگ زنگوله» نیز در «مطلب مشابه‌ای» نرم‌افزار FLV Player رو معرفی و لینک‌شو برای دانلود گذاشته‌اند که اونم نرم‌افزار خیلی خوبیه

28 08 2008
snjonline

فیلمها رو قبل از دانلود تبدیل میکنه یا بعدش؟

18 09 2008
سروش

برای من کار نمیکنه. فکر کنم به علت فــ ــیلترینگه

26 10 2008
علی

سلام

این هم یه برنامه خیلی خوبه که علاوه بر یو تیوب از سایت های دیگه هم دانلود میکنه
http://www.p30download.com/archives/utility/useful_tool/download_ashampoo_clipfisher_full/

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

