بازگشت غرور آفرین!

28 08 2008

بله! 7شهرویور هم گذشت و ما هم برگشتیم به زندگی عادی مان!راستش می توانم بگویم که بدترین دوران کل عمرم را در این مدت که نبودم سپری کردم! کلی درس مونده بود که باید می خوندم و این اینترنت و وبلاگ نویسی هم که مانع می شد.به همین دلیل زدم به سیم آخر و کامپیوترم رو برای مدتی تعطیل کردم و بردم گذاشتم توی اتاق دیگه ای و روش یه روکش گذاشتم تا دیگه نتونم برگردم به این دنیا و این دنیای رو از دست بدم.

خلاصه درس هامون هم تموم شد و می تونم بگم که از الان تابستون برای من شروع شده! دیگه نگران نیستم که با خوندن و یا نوشتن یک مطلب امکان داره که 6 ماه عقب بیفتم!

گذشته از اینها چیزی که توجه من رو در این مدت به خودش جلب کرد آمار عجیب تک نویس در این چند روز بود. تقریبآ بدون هیچ دلیلی آمار وبلاگم از روز ی چیزی حدود 100 نفر در روز یکدفعه رسید به 1000 نفر! راستش من که نبودم در این مدت، ولی خوب آمار وردپرس این رو می گه.دارم می گردم ببینم که کدوم آدم خیرخواهی به من لینک داده که وبلاگم این قدر در عرض یکروز پر بازدید شده.این آمار تقریبآ 4 روز ادامه داشته و بعد از مدتی شد همون 100 نفر! ولی در هر صورت از اون بزرگواری که به من لینک داده تشکر می کنم.ممنون می شم توی کامنت ها خودش رو معرفی کنه.

چیز دیگر هم اینکه در این مدت که نبودم هم تعداد کامنت های زیادی در این وبلاگ نوشته شده که بازهم از همه دوستان تشکر می کنم.و از همه ی دوستان که نتونستم به کامنت هاشون پاسخ بدم معذرت خواهی می کنم.

و اما چیز جالب دیگر(که احتمالآ در آینده در موردش زیاد هم خواهم نوشت) این است که در این مدت با اینترنت موبایلی اشنا شدم و این تجربه ی جالبی بود.با سایت های زیادی آشنا شدم که نسخه ی موبایل اونها خیلی برای من جالب به نظر می رسید.مثل وردپرس، BBC،CNN،و غیره که در پستی جداگانه خدمتتان معرفی خواهم کرد.انصافآ گوگل ریدر موبایل خیلی جالبه .به همه ی دوستان توصیه می کنم که از استفاده کنند.

فعلآ!

آپدیت: مثل اینکه فهمیدم چرا آمار وبلاگم اینقدر یک دفعه بالا رفته.این مطلب بنده به بالاترین رفته همین!

کارها

Information

2 responses

28 08 2008
alireza

اول بهت خسته نباشید میگم و واقعا در شگفتم که چگونه تونستی از این دنیای لا مذهب دل بکنی. جای بسی تبریک است من که هر کاری کردم تو این بحران ترم تابستونم نتونستم دوم بیارم و علی رغم این که کامپیوترم رو هم باز کردم هی به هر دلیلی سر همش می کردم (کامپیوترم شده بود پورتابل) و یا این gprs من رو بد بخت می کرد. بگذریم…
مشتاق مطالب جدیدتان هستم:)

13 07 2011
portrait photographer london

If you are looking to get some pictures made, then why not the very finest work done? You really need to collect those wonderful moments.

پاسخی بگذارید

