این روزها

1 09 2008

رمضان ماه خدا - عکس از سمیه توحیدلو Smto.ir

راستش این روز ها روز های مهمی هستن برای من.یکی اینکه ماه رمضان آمد و باعث می شه که کمی بتونیم از کارهایی که کردیم و خودمون هم می دونیم که خوب نبوده دور بشیم، و از خدای خودمون بابت اینهمه نعمتی که به ما داده تشکر کنیم . چیز دیگر اینکه از امروز رفتم داروخانه! راستش آدم که علوم پایه می ده یک کم بیشتر اعتماد به نفس پیدا می کنه! البته من از قبل می تونستم نسخه ها رو بخونم ولی خوب دیگه اینجا باید بتونم کامل و خوب بخونم.امان از دست این دکتر ها! هرچی با سابقه تر و حرفه ای تر هستند خطشون بدتر می شه! راستش امروز برای اولین بار کار کردم.تا الان همیشه به پدرم وابسته بودم و این که امروز برای اولین بار تونستم که کاری رو بکنم که  بدون پا در میونی پدرم بود یه جورهایی احساس خوبی را به من می دهد.

مسئله ی دیگر اینکه امروز سریال خوب «تاجر پوسان » تمام شد! راستش خیلی خوب تموم شد و انصافآ باید بگم که یمی از بهترین سریال هایی بود که تا الان دیده بودم.راستش دارم یک پستی رو در این زمینه آماده می کنم.به نظرم این سریال نیاز به یک کمی تعمق و فکر کردن بیشتر دارد. در اینده  در این مورد بیشتر خواهید شنید.

جواب کنکور دانشکاه آزاد هم آمد.راستش خیلی دلم سوخت وقتی دیدم که کسی با خریدن سوالات کنکور  دندان پزشکی تهران قبول شده! اون وقت هم هی بگید که دانشگاه آزاد اسمش بد درفته! راستش الان با اطمینان می گم که جواب سوال معروف علم بهتر است یا ثروت : ثروت است و فقط ثروت. مبارکش باشه!


کارها

Information

پاسخی بگذارید

