روزهای کسل کننده

3 09 2008

راستش این روزها خیلی برایم کسل کننده شده.همه اش از شب تا روز چند کار را بیشتر انجام نمی دهم.یا موسیقی گوش می دهم  یا در اینترنت می پلکم یا اینکه دارم داستان و یا کتاب های برایان تریسی می خونم.خداییش خیلی بیکاری آدم رو اذیت می کنه، وقتی هم که به آینده ام فکر می کنم(منظور همین یک ماه آینده است) حالم بد می شه ،چون جواب علوم پایه نیومده هنوز هم(البته می دونم قبولم ولی خوب امتحان ویژگی اش اینه دیکه هر چقدر هم خوب باشی باز هم می ترسی که خراب کنی) یکی دیگه اینکه نمی دونم اون هم اتاقی پارسالم امسال هم با من هم اتاق می شه یا نه! این خیلی ناراحتم می کنه.نمی دونم چی کار کنم. اعصابم خورده و خورده وخورد!

خداییش گوش دادن به آهنگ برای خیلی آرامش بخشه مخصوصآ شادمهر عزیزم که الان دارم آهنگش رو گوش می دم! راستش چندتا مطلب رو تا نصفه آماده کردم ولی حوصله نداشتم که تا آخر بنویسمشون ! انصافآ مطالب خوبی هم هستند. راستش دارم روز به روز تمرین وبلاگ نویسی می کنم تا دیگه از این ترجمه نگاری خارج بشم و خودم بنویسم ولی مگه گرسنگی و بی هدفی برای نوشتن می ذاره! به همین دلیل هم هست که دارم بازم ترجمه می کنم ولی خوب به زودی فرکانس این طور نوشتنم هم کم و کمتر می شه.

راستش این روزها خیلی به فرند فید علاقه مند شدم مخصوصآ این اتاقش رو خیلی باهاش حال میکنم! البته خوب خیلی دیگه از روم ها رو هم می خونمو به ریدرم اضافه کردم ولی خوب این یکی یه چیز دیگه است.راستی من هم در فرند فید یک روم جدید ساخته ام ازتون می خوام که درش عضو شید. ایده اش موزیک هست.می تونید بیایید و در اونجا آهنگ های مورد علاقه تان و یا خواننده های مورد علاقه تان را با دیگران به اشتراک بگذارید.راستش من تا اونجا که تونستم برای دوستانم دعوتنامه  فرستادم و  خوب خیلی ها هم دعوت را اجابت کردند.از شما هم می خواهم که در این روم عضو بشید!

راستش این قدر درباره مرورگر جدید گوگل خوانده ام که دیگه با شنیدن اسمش حالم بد می شه ! هر جا می رم اسم کروم رو می شنوم ! حتی تو خبرگزاریها!

راستش این روزها هرمطلبی رو توی وبلاگستان فارسی می بینم ترجمه است! البته خودم هم جزو این گروه هستم و هر خرده ای به این کار بگیرم خودم رو هم در بر می گیره. ولی خوب خیلی بهتر می شد که دست از ترجمه بر می داشتیم و خودمون می نوشتیم.من که مدتی هست شروع به این کار کردم هرچند زیاد در این کارم موفق نبوده ام.حداقل اگه مطلب ترجمه می کنید منبع رو بنویسید! بابا این قدر چشم تنگ نباشید! بخدا این قدر سایت و وبلاگ خوب خارجی تو اینترنت هست که کسی منبع تون رو از شما نگیره! فقط کافی توی گوگل یه سرچ کوجیک زد به کلی سایت می شه رسید …. . البته این رو بگم که خودم هم مدتها ناقض کپی رایت بودم ولی خوب دیگه این کار را نمی کنم. کاش وبلاگستان فارسی هم این کار را میکرد!(مخصوصآ میگن از این به بعد هم کپی رایت توی ایران رعایت می شه!)

هیچی دیگه فقط سلامتی شما!

یا حق!

کارها

Information

پاسخی بگذارید

