اگر وبلاگ نمی نوشتید، در اینترنت چکار می کردید؟

21 09 2008

این مطلب در ابتدا برای دوستان وبلاگ نویس نوشته می شود و بعد دیگر دوستان. بگذارید سوالی را از شما بپرسم: اگر وبلاگ نمی نوشتنید ، در اینترنت چکار می کردید؟ ویدئو و موزیک دانلود می کردید؟ روزنامه میخواندید؟ عکس دانلود می کردید؟ شما را به خدا چکار می کردید؟!

شما را نمی دانم ولی من اگر وبلاگ نویس نمی شدم ، احتمالآ در یکی از مشاغل زیر رویت می شدم!:

  • در تویتر می نوشتم( میکروبلاگینگ کاری می کردم!)
  • در فیس بوک پلاس می شدم!(با آپدیت کردم وضعیتم «Status» یک جورهایی میکروبلاگینگ بازی می کردم)
  • در فلیکر و پیکاسا وب عکس آپلود می کردم( عکس لاگینگ می کردم!)
  • فروم ها: در انجمن ها عضو فعالی می شدم!(چیزی بین مبکروبلاگینگ و وبلاگ نویسی عادی)
  • ایمیل : تفاوت خاصی با دیگر موارد فوق ندارد!(به نظر شما دارد؟)

پس نتیجه ی اخلاقی مطلب فوق این است که من در هر حالتی اون حس وبلاگ نویسی ام را یک جا بروز می دادم! شما چطور؟ اگر وبلاگ نویس نمی شدید ، چکاره می شدید؟

کارها

Information

4 responses

21 09 2008
شایا

خب من already (به خداوندی‌ه خدا قسم که ۱۵ دقیقه فکر کردم که چجوری already رو به فارسی برای این منظور ترجمه کنم ولی نشد! :دی!) دارم همه‌ی این کارها رو در کنار وبلاگ‌نویسی انجام می‌دم! منهای آپلود عکس تو فلیکر! و بعلاوه‌ی صدها کار دیگه مثل چت و دانلود و حتّی رادیو گوش کردن و تلویزیون دیدن! :دی!
سوال بعدی . . .

22 09 2008
Arsham

Salam duste man
Man webloge shoma ro hamishe donbal mikonam

Khodam hich gah weblog neminevisam , chand bar say kardam , vali az hoseleye man khareje.

Man az internet in estefade ha ro mibaram:
Akhbar mikhunam
Email hamo check mikonam
Tuye forum ha , soal javabaye mardom ro mikhunam , agar maghdur bashe javab midam
Linux update mikonam
Motalee mikonam

Man web developer hastam , be music va programming ziad alaghe daram , pas akhbari ke mikhunam holo hoshe programming , science , Metal music hast.

Movafagh bashid
Arsham

22 09 2008
alireza

خیلی حیف است بخوام از اینترنت این همه استفاده کنم اما وبلاگ ننویسم تا به حال فکر نکرده بودم.
اما اگه وبلاگ نویسی نبود باز هم تلاش می کردم که فقط یه استفاده کننده نباشم و منم به هر طریقی محتوا تولید کنم چه در انجمن و گروه ها و چه از طریق سرویس هایی مثل تویتر، فرندفید و فیس بوک و حتی اشتراک تصویر
مبحث جالبی بود 😉

26 09 2008
نقطه‌نويس

من اگر وبلاگ‌نويس نمي‌شدم مطمئنا درس‌خوان مي‌شدم…

پاسخی بگذارید

