دانشگاه ها هم شروع شد!

25 09 2008

خوب! تابستان هم تمام شد! راستش داشتم دیگه خودم هم از این همه تعطیلی خسته می شدم. کلاس ها مون طبق گفته ی دوستان همکلاسی شنبه دیگه رسمآ شروع می شه، به همین خاطر دیگه باید فردا برم تبریز. خدا رو شکر تابستون پر برکتی برای من بود. علوم پایه رو رد کردم! ، وبلاگ نویسی رو بهتر از گذشته تجربه کردم ، دوستان خیلی زیادی توی اینترنت پیدا کردم . 

همین جا باید از همه کسانی که وقت خودشون رو به وبلاگ من دادن و نشستند و وبلاگم رو خوندند ، اون دوستانی که لینکم کردند ، مطالبم را در سایت های مختلف شیر کردند ، اونهایی که کامنت گذاشتند و اونهایی که می خواستند کامنت بذارند! و اونهایی هم که نگذاشتند ! از همه شون تشکر می کنم. تشکر می کنم که کمکم کردند که بتونم توی اینترنت بهتر و با روحیه ی بیشتر و بهتری مطلب بنویسم. اگر ناخواسته مطالبی در وبلاگم ذکر کردم که ممکن بود به دوستانی بر بخوره ازشون معذرت می خوام ، چون ناخواسته و بدون قصد بوده. 

البته خوب قرار نیست که برم سفر قندهار! ولی خوب تابستون تموم شده و باید انشاء اول مدرسه را که تابستانتان را چگونه گذراندید را تحویل معلممان دهیم! 

در کل تابستان خوبی داشتم ، خیلی چیز ها یاد گرفتم و می تونم بگم نسبت به قبل از تابستون اطلاعاتم دو برابر شده .خوب خدا رو شکر.امشب دیگه گوگل ریدرم رو صفر می کنم ببینم تا ان موقع که بتونم دوباره بنویسم به چند هزار تا می رسه!!  در کل امیدوارم که موفق باشید سال تحصیلی خوبی داشته باشید. اون مطلبی رو که پارسال نوشته بودم همین موقع ها رو می خوندم.حال خوبی بهم دست داد! 

پ.ن :راستش هرکاری کردم عکس دانشگاه خودمون رو پیدا نکردم به همین خاطر متوسل دانشگاه تهران شدیم!

دوباره برمی گردم!

کارها

Information

2 responses

25 09 2008
parmisa

salam …khoshhal shodam ba tak nevis ashna shodam ..vebloge khubi be nazar miyad sar mizanam az in be bad 🙂
az tabestun fagat mitunam begam :kheili tulani shod …

26 09 2008
نقطه‌نويس

در اين مدت تمام سعيم رو كردم نظرمو بنويسم گويا نشد 😀 ولي خوش بگذره ،دانشگاه رو عرض مي‌كنم.اين دفعه كه رفتي، 1 عكس از سردرش بگير واسه روز مبادا

پاسخی بگذارید

