وردپرس 2.7

29 12 2008

با وجود مسدود بودن نسخه وردپرس دات کام برای من بازهم توانستم با کمک فری گت وارد اکانتم بشم ولی واقعآ لذتی نبردم! دلیللش اینه که واقعآ نسخه ی جدید وردپرس دات کام برای من زجر آور شده.

یکی از مهم ترین مشکلات وردپرس دات کام جدید سنگینی بسیار زیاد ادیتور اون هست که تا الان چز یک بار نتونستم که کامل ادیتور جدید و محترم و روئیت کنم! تقریبآ همه اش  ادیتور اچ تی ام ال رو دیدم.

چیز دیگه ای هم که هست اینه که در نسخه ی جدید وردپرس دات کام در ادیتور فونت نوشته هایی که توسط وبلاگ نویس نوشته می شود تاهومای عزیز نیست و یه فونت دیگه است!

ولی از حق نگذریم می تونم فقط بگم که تونستم که تنها این مشکل رو از این نسخه ببینم وگرنه از خیلی چهات خیلی بهتر شده از جمله اینکه بخش پاسخ دادن به کامنت ها هست که خیلی کار کردن باهاش لذت بخشه! با اینکه تا الان ازش استفاده نکردم ولی از این به بعد حتمآ استفاده می کنیم!

راستش با این مدت کم کار کردن با وردپرس دات کام جدید همین قدر تونستم که توش بپلکم!

خدا کنه که این وردپرس دات کام از انسداد! خارج بشه برای من و بتونم ازش استفاده کنم چون هم اولآ پروکسی سرعتش خیلی خیلی کم می شه و همچنین با ویندوز لایو رایر راحت نیستم! توش نمی تونم انگلیسی بنویسم چون همه ی پاراگرافا به هم می ریزه.یکی بهم بگه چیکار کنم!


کارها

Information

3 responses

29 12 2008
web3beta

مثل بسیاری از سایتها و سرویسهای دیگر فقط سکیور وردپرس دات کام فیـ.لتر هست، سکیور وردپرس دات کام تقریبا تنها واسه لاگین کردن لازم میشه، شما میتونید بدون فیـ.لتر شکن به اینجا http://m.wordpress.com بروید، نام کاربری و رمز عبور رو وارد کنید و لاگین شوید، بعد به اینجا http://yourblog.wordpress.com/wp-admin بروید و…
فیـ.لتر شکن به هیچ وجه لازم نیست اما اگر هم میخواید از طریق فیلتر شکن لاگین کنید میتونید بعد از لاگین شدن فیـ.لتر شکن رو غیر فعال کنید.
در مورد مشکل تون با ویندوز لایو رایتر در نسخه ی جدید این مشکل وجود نداره

30 12 2008
Reza

وب 3 ی عزیز من که تا الان از این طریق به داشبورد وردپرسم وارد می شدم ولی گفتم که کلآ تمام ساب دامین های وردپرس دات کام از جمله m.wordpress.com هم فیلتر شده و به همبن دلیل امکان ورود به صورت عادی ندارم و برای ورود باید از فری گیت استفاده کنم

29 12 2008
web3beta

برای سرعت بخشیدن به داشبورد وردپرس دات کام از امکان توربو استفاده کنید.
همچنین برای وبلاگنوسی سریع میتونید از ادیتور ساده ی وردپرس دات کام استفاده کنید.

پاسخی بگذارید

