2 راهکار مفید برای تبدیل منوهای آفیس 2007 به 2003

12 03 2009


شخصآ اعلام می کنم که هنوز هم که هنوز است با آفیس 2007 نتوانسته ام کنار بیایم.خیلی گرافیکی شده است و مهم تر اینکه منوهایش آدم را گیج می کند.حتی در دانشگاه هم وقتی برای ما کلاس آموزش اکسل گذاشته بودند، اساتید ما با آفیس 2007 مشکل داشتند و آفیس 2003 را به ما آموزش می دادند.

مطمئنآ این مشکل برای بسیاری از کاربران هم اتفاق افتاده است.اگر بازهم تمایل دارید که از آفیس 2007 استفاده کنید ولی ته دلتان منوهای آفیس 2003 را دوست دارید ،می توانید ادامه ی این پست را بخوانید!

در زیر 2 راهکار را برای این کار معرفی می کنم ،امیدوارم که برایتان مفید بوده باشد.

1.شما می توانید با استفاده از پلاگین AddinTool تمام منوهای آفیس2007 را به شکل منوهای باز شونده در بیاورید.نکته ای که در مورد این افزونه وجود دارد این است که می تواند تمام زبان هایی را که آفیس 2007 پشتیبانی می کند را ،ساپورت کند و ، نکته ی دیگر والبته مهم تر اینکه این نرم افزار رایگان نیست! تا 15 روز می توانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید.

classic
2. در لایف هکر راهکار دیگری را هم برای این کار دیدم.وآن استفاده از افزونه ای تحت عنوان UBitMenu. این هم همان کارها را برای شما می کند و منوهای آفیس 2007 را به 2003 تبدیل می کند ،علائه بر ویژگی فوق دارای ویژگی های زیر نیز هست:

کاملآ رایگان است،ونیازی به خرید ندارید!
به دلیل حجم کمش ،سرعت آفیس تان را پایین نمی آورد
با نصب بروی آفیس در ریجیستری هم ثبت می شود و می توانید ،هر وقت که خواستید آن را از طریق add/Remove پاک کنید.

و نکته ی آخر اینکه این برنامه بر روی اکسل، ورد و پاورپوینت فقط کار می کند.
منبع + +

کارها

Information

10 responses

15 03 2009
پیمان

سلام
طبق گفته گوگل تولبار ظاهرا رنک سایت شما در گوگل سه هست و این رنک به نظر من رنک خوبیه. نمیدونم چطور بگم چون زیاد اهل تبادل لینک و اینجور بچه بازیا نیستم ولی برای کمک به افزایش رنک سایتم مجبورم که بگم آیا لینک سایت من رو توی وبلاگتون قرار میدین ؟ خیلی خوشحال میشم اگه این کار رو انجام بدین و دیگه همین !
توی آدرس زیر هم میتونید لینک این وبلاگ رو هم مستقیما ثبت کنید.
پیشاپیش ممنون و متشکر.
پیمان

http://www.karshenasi.com/page/link.php

18 03 2009
Reza

دوست عزيز شرمنده! ولي خودتان هم ديده ايد كه من بخش لينك ها را از سايد بارم حذف كرده ام و با همه ي احترام به شما تبادل لينك در رويه ي كار من نيست.من مطالب شما را دنبال مي كنم.اميدوارم موفق باشيد و از اين قضيه بد برداشت نكنيد.

17 03 2009
گربه باز

دوست عزيز به نظر من اگر مدتي با 2007 كار كنيد به آن عادت خواهيد كرد و اون وقت هست كه ديگه حاضر نمي شيد حتي يك لحظه به منوي قديمي بر گرديد! طراحي منوي 2007 به نظر من يك تحول و حركت روبه جلو توي مجموعه آفيس بوده و كاربري رو خيلي راحت تر كرده، فقط كافي بهش عادت كنيد!

17 03 2009
جعفري

سلام
منوهای 2007 چون بهش عادت نکردیم یه خورده گیج کننده است اما به مرور عادت میشه
ممنون
http://www.kuyeyar.co.cc

17 03 2009
آدم برفی

من هم هنوز از 2003 استفاده می کنم
ولی یه مدت که با 2007 کار کردم، دیدم اون قدر هم سختنیست که نشه عادت کنی
این برنامه های تبدیل رو هم قبلا یه بار تست کردم
به نظره من که کار رو از بیخ و بن خراب می کنه
چون منوها رو یه جوری می کنه که اسمش رو نه می شه 2007 گذاشت نه 2003

17 03 2009
کورش

البته نرم افزار دیگری هم هست به اسم Classic menu for office 2007 V3_93 حدود 4 مگابایت و منوهای 2003 رو توی 2007 میاره. اگر خواستین من دارمش

19 03 2009
مهدی

خوش به حالت

17 03 2009
FleetCommand

عجیب است که شما هنوز نتوانسته اید به Office 2007 عادت کنید. من سریعا به آن عادت کردم. نه تنها منطقی، بلکه بسیار دوست داشتنی طبقه بندی شده است. هرگز چیزی را در آن گم نمی کنم.

من که دیگر حتی چشم دیدن منوهای ماز مانند و تودرتوی Office 2003 را ندارم. آیا راهی هست که منوی های Office 2003 و بقیه برنامه ها را تبدیل به چیزی شبیه نوار ابزار Office 2007 کرد؟

11 10 2009
محمد

سلام.
من هم یک مطلب تقریبا کامل در اون نوشتم. به جز اون یکی نرم‌افزار دومی. اون رو هم با ارجاع به شما اضافه خواهم کرد.
آدرس صفحه:
http://idl.persianblog.ir/post/13
با تشکر

13 07 2011
photographer ealing

If you want to have some pictures made, then why not the absolute finest work done? You need to preserve those precious events.

پاسخی بگذارید

