بازيابي اطلاعات از دست رفته با Get Data Back

17 03 2009

دليل اينكه مدتي است كه در دنياي وب نيستم اين نيست كه علاقه ام به آن كاهش پيدا كرده است.بلكه به دليل سكته ي ناقصي بود كه كامپيوترم زد!

قضيه بر مي گردد به حس شديد فضولي اينجانب در مورد بخش هاي مختلف كامپيوترم! به همين دليل يهو! حس فضولي ام گل كرد و رفتم به بخش Manage كامپيوترم در My Computer(شكل زير)

mycomputer-manage

آن موقع ها! وضعيت به شكلي كه در بالا مي بينيد نبود! و جور ديگري بود! خيلي بهم ريخته بود.به همين دليل تصميم گرفتم كه يكي از بخش هاي هاردم را كه پارتيشين بندي نشده بود را پارتيشين بندي كنم! ولي اشتباهآ زدم و روي يكي از ديگر از پارتيشين ها روي گزينه ي Delete partition كليك كردم و بعدش هم بدون نگاه كردن به هشداري كه داد، روي گزينه ي yes كليك كردم !. همه چيز تمام شد! روي آن درايوم كلي اطلاعات داشتم و اصلآ بك آپي از انها نداشتم ،از جمله عكس هاي خانوادگي و … كه اگر اعضاي خانواده مي فهميدند اين ديتا هاي! مهم را برباد داده ام پوست سرم را مي كندند! به همبن دليل دست به كار شدم و از ديگر اطلاعات كامپويترم بك آپ گرفتم و بعد با كمك نرم افزار partitionMagic دوباره از نو هاردم را پارتيشين بندي كردم. راستش را بخواهيد با اين كار ته دلم هم كمي راضي بودم ،چون به دليل نصب اوبونتو روي يكي از درايوهايم ،يكي را پاك كرده بودم كه آن هم بلا استفاده بود(هنوز با لينوكس نتونستم كنار بيام) ، و با اين كار
مي تونستم كه آن درايو راهم برگردانم.حال بگذريم به دردسر هاي پارتيشين بندي كه چه بلايي آنجا هم سرم آمد(به دليل ناشي بودن) . ولي چيزي كه در اين وسط مهم بود آن اطلاعات فوق مهمي! بود كه بايد برگردانده مي شدند!

به همين دليل بايد دست به دامن نرم افزار هاي ريكاوري مي شدم.ولي من كه تا الان از اين نرم افزار ها استفاده نكرده بودم ! به همين دليل رفتم بيرون و دو سي دي Recovery را خريدم.حالا من مانده بودم و اين همه نرم افزار! بايد كدام يكي را انتخاب مي كردم؟ از چندتايي استفاده كردم ولي هيچ كدام جواب نداد . اعصابم به شدت داغون بود چون نبايد كسي اين دسته گل به آب داده ي من را مي ديد! به همين دليل به يكي از دوستانم زنگ زدم با عجز و لابه ازش خواستم در اين زمينه كمكم كنه.خدا خيرش بده ! اون هم نرم افزار فوق العاده عالي GetDataBack را به من معرفي كرد كه در ادامه مطلب لينك دانلودش را گذاشته ام.

يكي از بهترين نرم افزار هايي كه تا الان ديده ام.با كمك اين نرم افزار مي توانيد همه ي اطلاعات از دست رفته تان را با هر فرمتي ،حني بعد از چنديدن بار فرمت كردن بازگردانيد. نحوه ي كار بسيار ساده است.كافي است كه ابتدا پارتيشين مورد نظرتان را انتخاب كنيد، و بعد روي گزينه ي Next كليك كنيد تا با تصويري مثل تصوير زير مواجه شويد.

getdataback2
بعد از آنكه اطلاعات را پيدا كرد شما مي توانيد ، آنهارا مي توانيد به هرجايي كه دلتات مي خواهد كپي كنيد و بعد حالش را ببريد!(همانطور كه من بردم!)

اين نرم افزار براي فرمت هاي NTFS و FAT پارتيشن ها داراي دو نسخه ي متفاوت است و واقعآ جادو مي كند.همه چيز را بر مي گرداند.حتي چيز هايي كه فكرش را هم نمي كنيد! از جمله اطلاعاتي كه مدتها پيش پاكشان كرده ايد.

در هر صورت اين نرم افزار جان من را اين آخر سالي نجات داد! و اميدوارم كه ناجي شما نيز باشد! بعد از آن اتفاق از همه‌ي آن اطلاعات مهم بك آپ گرفتم تا ديگر مجبورم نباشم اين همه زجر بكشم!

نرم افزار مورد نظر! را از اينجا دانلود كنيد! لينك كمكي


کارها

Information

4 responses

19 03 2009
بهترین های امروز (86 لینک) « لینکهای داغ از سراسر وب

[…] 4- بازيابي اطلاعات از دست رفته با Get Data Back […]

19 04 2009
آموزش و مقاله (181 لینک) « لینکهای داغ از سراسر وب

[…] 24- بازيابي اطلاعات از دست رفته با Get Data Back […]

21 07 2009
آرزو

عالیه مرسی

7 04 2010
حسین

سلام

من یک وبلاگ داشتم که به طور نا خواسته حذفش کردم ایا با این روش میتوانم حد اقل متنها را بازیابی کنم ؟ از طریق هیستوری مرورگر ؟ یا هر روش دیگری ؟

با تشکر

پاسخی بگذارید

