بهترين مطالب تك نويس در سال87

19 03 2009

تقريبآ يك سال گذشته از زماني كه رسمآ آمده ام به وردپرس.در اين مدت آنقدر با ورد پرس اخت شده ام و عادت كرده ام كه اصلآ نمي توانم با ديگر سيستم هاي وبلاگ نوسي كار كنم. به واقع بهترين دوران وبلاگ نويسي من در سال 87 رقم خورد ، با پيدا untitled-2كردن دوستان بسيار خوبي كه من را خيلي حمايت كرده اند از جمله دوستان پي سي دانلود ، حسن آي تي لاين عزيز ،شاهوار دات نت،مجله ي اينترنتي پريانا ، و خيلي از دوستاني كه لطف كردند و من را لينك كردند و باعث شدند كه تك نويس را عده اي بيشتر بشناسند.

در اين سالي كه گذشت با گوگل ريدر و دنياي بي انتهاي آن آشنا شدم و به همين دليل با تعداد زيادي وبلاگ خارجي و زيبا آشنا شدم . شايد ترجمه ي اين وبلاگ ها كمترين نفعي كه براي من داشت اين بود كه باعث مي شد كه زبان انگليسي ام خيلي قوي شود، و همچنين اينكه باعث مي شدند كه بهتر وبيشتر تك نويس را آپديت كنم.

در زير ليستي از بهترين پست هاي تك نويس را در سالي كه گذشت را مي بينيد. براي مشاهده ي ليست كامل مي توانيد به اين صفحه مراجعه كنيد.

20 سايت دانلود رايگان كتاب الكترونيكي

21 روش براي دانلود از يوتيوب

چگونه از فيس بوك بهتر استفاده كنيم

10 راهكار كاربردي و ساده براي استفاده‌ي بهتر از فرندفيد

25 فردي كه گوگل براي آنها جشن تولد گرفته

15 ابزار روميزي براي وبلاگ نويسي

21 سايت جذاب براي يافتن افراد مختلف

اگر گوگل نبود + + +

مقايسه ي سرويس آنلاين آفيس گوگل و مايكروسافت

يعد از كروم چه خواهد آمد؟

از فرندفيد بهتر استفاده كنيم

5 دانلود منيجر عالي

انتقال تصاوير از فليكر به پيكاسا

در پايانِ سال 87، براي همه ي دوستان وبلاگ نويس و غير وبلاگ نويسم آرزوي موفقيت و سال پر از خوبي و خوشي دارم ،من هم سعي مي كنم كه انشالله در سال آينده بهتر عمل كنم.

پيروز باشيد.

کارها

Information

پاسخی بگذارید

