خداحافظ وردپرس دات کام!

25 05 2009

بالاخره باید کاری میکردم!

به همین خاطر دل را به دریا زدم و آمدم آمدم به هاست شخصی! اینجا تک نویس دات کام است ! و من بالاخره از وردپس دات کام دل کندم و آمدم به هاست شخصی. البته این دلیل نمی شود که بگویم وردپرس دات کام خوب نیست! خیر! وردپرس خیلی هم خوب است و البته همچنان هم در آنجا خواهم نوشت ولی نه در تک نویس! خلاصه هم آنجا خوب است و هم اینجا!

از دوستانی که لطف کرده اند و من را لینک کرده اند تقاضا می کنم که آدرس من به تک نویس دات کام تغییر بدهند.

منتظر دوستانم در تک نویس دات کام می مانم!

کارها

Information

6 responses

3 09 2009
reza

سلام
اگه با تبادل لينک موافقي منو با عنوان:سايت تفریحی تک محفل
لينک کن و در اين قسمت خبرم http://tablink.mihanblog.com/post/comment/1
کن تا با چه نامي لينکت کنم
http://www.takmahfel.com/
سايت تفریحی تک محفل

13 10 2009
آرش

سلام آقا رضا . نمیدونم چطوری باید شروع کنم . ولی اینو میدونم که شاید شما یه فرشته ی نجات برای من باشی.

بنده از طریق سایتی مطلع شدم که شما یک سال پشن کنکوری بودی و …. و به همین خاطر منم میخواستم مشکلمو با شما در میون بذارم تا کمکم کنی .

راستش آقا رضا : من پارسال کنکور تجربی دادم و وقتی از سر جلسه اومدم ، دلم تقریبا راضی بود و مطمئن بودم که حد اقل یکی از رشته های پیراپزشکی را قبول می شوم ، ولی بعد از اعلام نتایج در حین نا باوری رتبه ام خوب نشد . ولی با این حال رفتم پیش مشاور و با تحلیل و …. به من گفتند که 99 درصد در رادیولوژی شانس داری و منم انتخاب رشته کردم تا روز اعلام نتایج ثانویه…. وقتی نتایج اعلام شد واقعا شوکه شده بودم !! من در رشته ی مدیریت صنعتی دانشگاه غیر انتفاعی پذیرفته شدم و به خاطر فرار از سربازی مجبور بدم امسال برم دانشگاه و مدیریت صنعتی بخونم ، ولی از شانس خوبم چون غیر انتفاعی قبول شدم میتونم ترم دوم را مرخصی بگیرم و بشخونم واسه ی کنکور 89 .

آقا رضا من حرف دلمو هیچ جا نمیزنم ولی چن به شما اطمینان داشتم خواستم کمکم کنی.
والا الان دیگه به هیچ چیزی فکر نمیکنم جز دندانپزشکی ، و در صدد این هستم که بتونم سال دیگه در کنکور سراسری دندانپزشکی قبول شوم. میخواستم بپرسم که برای این رشته در روز چند ساعت باید درس خوند؟ چطور باید درس خوند؟؟ چه وقت تست بزنم؟؟ و از همه مهمتر اینکه چکار باید بکنم تا عاشق کتاب بشم؟؟ البته من کتاب را خیلی دوست دارم ولی هنوز به معنای واقعی عاشقش نیستم ، لطفا منو کمک کن عزیزم.

آقا رضا من بچه ی حرف شنویی هستم ، مطمئنم اگه راهنماییم کنی میتونی پند بگیرم. امیدورام که روزی هم بتونم جواب محبت شما را با خبر قبولی در پزشکی به شما بدهم.

آقا رضا این ایمیل شخصی منه mordab_ziba2007@yahoo.com

منتظر راهنماییهاش با ارزش شما هستم…..

31 01 2010
مهدی

سلام
یه سوال داشتم من یک دامین آی آر ثبت کردم . چه طوری می تونم دامینم رو روی وبلاگم در وردپرس دات کام ست کنم؟ ممنون میشم لطفی کرده و من رو راهنمایی کنید منتظر ایمیل شما هستم info.avijeh@gmail.com

2 05 2010
amir

با سلام وب خیلی خوبی دارید اگه با تبادل لینک با ما موافق هستید ما رو با عنوان
فروشگاه می شاپ2 لینک کنید
http://www.meshop2.com

مرجع دانلود رایگان لینک کنید
http://www.kaghazy.mihanblog.com

11 07 2011
pink mini ipod

Probably one of the favorite styles in the UK right now, the Three Facet Victorian Style conservatory is elegant in its simplistic ambience. The conservatory is three faceted, that refers to the general look of the conservatory.

24 09 2011
xbox lego star wars complete saga

I was exploring the history associated with my own samsung Fifty » High definition tv. My partner and i established experience that says 3d occasion the same is in darkish that requires my partner and i cant select that for some reason. Will which means that that i must buy a 3d transferring image together with Three dimensional glasses and a 3 dimensional harsh beam person in order to consider in which choice? Please help and i dont know exactly what my Hd tv identify is cuz my partner and i dont know where to find this thank you in beforehand.

پاسخی بگذارید

