با کمک گوگل از هر سایتی از جمله راپیدشیر هرچه می خواهید دانلود کنید!

12 02 2009

در پست قبلی در مورد روش های جستجو در راپیدشیر برایتان مطلبی را نوشتم .در ادامه ی آن ،مطلب روشی را بیان خواهم کرد که با کمک گوگل در میان فایل های راپیدشیر بتوانید بهتر و سریعتر جستجو کنید. حتمآ همه تان قبول دارید که از نظر نتایجی که گوگل لیست می کند ،هیچ سایتی به پایش نمی رسد. لذا به نظر بهترین روش برای جستجو در میان انبوه فایل های راپید شیر استفاده از گوگل است.اما خوب چگونه؟

برای اینکه بهتر این روش جستجو را برایتان بگویم ، بیایید فرض کنیم که شما می خواهید فایل های چند رسانه ایی در مورد ماشین مورد علاقه تان در میان فایل های راپید شیر جستجو کنید. خوب شروع میکنیم:

ابتدا به سایت گوگل بروید و عبارت زیر را در محل تایپ جستجویتان تایپ کنید:

site:rapidshare.com "bmw"
نوشتن عبارت»site» بیانگر این است که شما می خواهید گوگل برایتان در میان صفحات سایت خاصی جستجو کند. پس با استفاده از عبارت بالا ما به گوگل فهماندیم که می خواهیم فقط در میان صفحات سایت راپید شیر کلمه ی bmw را جستجو کند.
خوب در ادامه با استفاده از روشهای بهینه ی جستجو ، به گوگل می فهمانیم که چه نوع فایل هایی را می خواهیم دانلود کنیم: برای این کار باید عبارتی مثل کد زیر را وارد کنیم:
+inurl:wma|mp3|ogg site:rapidshare.de
درنوشته ی بالا ما از گوگل خواستشم که فقط فایل های با فرمت های نوشته شده در میان فایل های مورد نظر جستجو کند. به عبارتی با استفاده از کد+inurl ما از گوگل خواستیم که در URL گفته شده دنبال فایل هایی با فرمت مورد نظر بگردد.
همانطور که دیدید این مطلب چیزی نبود جز استفاده از یک سری ترفند های جستجو! در واقع می توانید شما با این روش از هر موتور جستجویی در مورد هر سایتی استفاده کنید.امیدوارم که مفید بوده باشد!
منبع +

آپديت: گويا سوء تفاهمي پيش آمده است.من واقعآ قصدم از نوشتن عنوان پست گمراه كردن خواننده نبوده! واقعيت اين است كه عنوان مطلب دقيقآ ترجمه ي عنوان مطلب منبع بوده است.در ضمن خواننده بايد بداند كه كار گوگل ارائه ي نقش دانلود منيجري براي شما نيست.همين كه لينك دانلود را برايتان ليست مي كند كافي است.كافي است با يك كليك فايل مورد نظرتان را دانلود كنيد.همين.به نظرم عنوان الان هم درست است و هميچ اشكالي ندارد!

در ضمن اين هم لينكي براي نشان دادن درستي اموزش: +

در ضمن عداه اي از دوستان آموزش دانلود از راپيد شير را خواستند كه در اين ويدئو مي توانيد علاوه بر آموزش تصويري مطالب فوق ، اين آموزش را هم ببينيد


کارها

Information

23 responses

12 02 2009
پدرام

ممنون بابت مطلبت.
خیلی به درد خورد.

13 02 2009
مهدی

بسیار خوب بود و نشون میده که چه طوری میشه بعضی اوقات با روش های بسیار ساده ،کارهای بسار بزرگ کرد

13 02 2009
morteza

سلام
اینکه گفتی درسته خوب هم جواب میده اما دانلود کردن یه چیز دیگه است. برای دانلود موازی از rapidshare اگه چیزی بلدی بذار
چون ما که از طریق شبکه دانشگاه به اینترنت متصل می شیم خیلی کم اتفاق می افته که بتونیم از حالت رایگان استفاده کنیم.

13 02 2009
meemarbaba

دوست من کارتون واقعا نادرسته . دانلود با جستجو زمین تا آسمون فرق میکنه شما در عنوان دانلود مینویسی در حالی که از جستجو حرف میزنی .

تنها راه دانلود نامحدود از رپید شر اسکریپت rapiddele هست .

13 02 2009
عادل رحیمی

واقعا مسخره بود هنوز فرقِ دانلود و جستجو رو نمی دونی ؟؟؟؟

13 02 2009
حمزه فیضیان

با سلام.
بنده در وبگاه آقای آوند شما را شناختم وب جالبی دارید…
بنده هم پس از 4 سال وب جدیدم رو چند روزیست که راه اندازی کردم اگه مایل به تبادل لینک هستید بنده رو با نام سایت آموزش ایرانیان لینک کنید و اسم لینک و آدرس و لینک رو برام بفرستید تا بنده هم شما رو لینک کنم منتظر شما هستم… یا علی خدانگهدار

13 02 2009
امیر مجیری

دستت درد نکنه

14 02 2009
یادگیری

جالب بود میشه از rapidshare.de هم جستجو کرد

14 02 2009
فتحی

نک نویس عزیز
بهتر است سعی کنید تیتر و مطالبتان با هم همخوانی داشته باشد. در این مطلب شما بیان کردید که چطور می‌شود یک فایل با فرمت خاص را در رپیدشیر جستجو کرد اما در تیتر درج کردید هر چه می خواهید دانلود کنید.

این کار باعث می‌شود خواننده فکر کند شما با تیترهای جذاب قصد گمراه کردن دارید و اعتمادش نسبت به شما سلب بشود.

14 02 2009
بهزاد

مطلب شما را خواندم.خیلی جالب بود و لینک شما کاربردی است و انرا در لیست دلخواه خود اضافه کردم.
به اتفاق یکی از همکاران که در wordpress اغلب مطالب طولانی مینویسیم خواهشی دارم و آن اینکه برای linkبه کل مطلب از راهی که شما انجام داده اید راهنمایی می خواهیم اگرلطف نمایید به زبان ساده ممنون میشویم.

14 02 2009
tjsoftware

دوست عزیر با تشکر از مطب خوبت . می خواستم بدونم چطوری میشه تو wordpress بدون پرداخت هزینه قالب خودمون رو واسه وبلاگ پیاده سازی کنیم .

15 02 2009
Reza

نمي شه دوست عزيز.براي اين كار بايد كرديت بخري

14 02 2009
H03EIN

سلام… عنوان مطلب شما انحرافی است….! 🙂

«»با کمک گوگل از هر سایتی از جمله راپیدشیر هرچه می خواهید دانلود کنید!»»
به جای دانلود باید پیدا بکار گرفته میشد…. 😛

سپاسگذار

14 02 2009
M.V

پس چرا هرچی من مینویسم نمیاد؟ دوست عزیز اگر این مطلب رو خوندی لطفا پاکش کن و به جاش ببین کامنتهای قبلی من کجاست. شاید باید تایید بشه!

15 02 2009
Mohammad

سلام،
امیدوارم که بشه چون در طرفداری از خودتون مطلب نوشته بودم (: راستی Domain سایت من موقتا از کار افتاده پس فعلا دوستان میتونند از todayweuse در wordpress استفاده کنند.
یک مجله آنلاین درباره آتی و تکنولوژیها و محصولات اینترنتی پرطرفدار که دنبال همکار هم میگردم برای انتشار مقالات به زبان فارسی.
ممنون میشوم اگر سری بهش بزنید و نظراتتون رو هم برام بنویسید.

19 02 2009
محمد

سلام رضا !

خوبی که ؟

انشا ا.. که ما رو یادته ؟ البته اگر مارو یادت نباشه من تو رو یادمه !

ببین اولین پستم رو توی وردپرس خواستم توببینی چون منو تو وردپرسی کردی ! خوشحال میشم سر بزنی و نظرتو بگی … منتظرم … قربانت

19 02 2009
master

سلام بيشتر به وبلاگ بلاگفا(rezadaily) سر بزن……..

25 03 2009
تغيير جستجوگر تك نويس « تک نویس

[…] شد، به همين خاطر دست به دامن گوگل شدم و با استفاده از اين نكته مطلبم را پيدا […]

29 03 2009
با گوگل به راحتی هرچیزی را در شبکه ی تورنت پیدا کنید « تک نویس

[…] G2P.org سایتی است مبتنی برگوگل ،که برای جستجو در فایل های مختلف تورنت اختصاصی شده است. با کمک این سایت می توانید به راحتی کتابهای مختلف […]

31 01 2010
با گوگل به راحتی هرچیزی را در شبکه ی تورنت پیدا کنید / پرتال عمومی دانلود بالاترین قدرت

[…] G2P.org سایتی است مبتنی برگوگل ،که برای جستجو در فایل های مختلف تورنت اختصاصی شده است. با کمک این سایت می توانید به راحتی کتابهای مختلف […]

30 06 2011
Dakota O'Brien

Hi! I’m at work browsing your blog from my new iphone! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Keep up the outstanding work!

12 07 2011
Marge Gaytan

Where is this blog’s contact us page because i cant seem to see the page, maybe you should make it more easier to find.

13 07 2011
photographer ealing

If you need to get some photography work done, then why not the absolute finest work done? You really need to preserve those wonderful events.

بیان دیدگاه