21 روش برای دانلود از یوتیوب و سایت های مشابه !

10 02 2009

image45

قبلآ در مورد یک روش مطمئن دانلود از یوتیوب برایتان نوشته بودم. اما مشکلی که در آنجا روش وجود داشت این بود که برای دانلود آن نیاز به نصب نرم افزار داشتید.همچنین امکان دانلود ویدئو از از سایت های مخصوص بزرگسالان نبود. شاید در موقعیتی برای دانلود از یوتیوب باشید که دسترسی به نرم افزار گفته شده نداشته باشید.به همین خاطر امروز قصد دارم که 21 روش برای دانلود از یوتیوب و سایت های مشابه آن(سایتهای اشتراک آنلاین ویدئو مثل گوگل ویدئو ،مای اسپیس ، و… ) را بیان کنم که دیگر این مسئله را تمام کنم! بهتان قول می دهم که دیگر در مورد مطلبی ننویسم و این آخرین مطلبی باشد که در مورد دانلود از اینگونه سایت ها برایتان می نویسم!.

روش های دانلود آنلاین

1.KeepVid: یکی از بهترین سایت ها برای دانلود اینگونه ویدئوهاست.تقریبآ همه ی سایت های مشهور اشتراک ویدئو از image46جمله یوتیوب، ٰگوگل ویدئو ، Metacafe و غیره را در بر میگیرد. دارای امکانات دانلود تنها با یک کلیک از اینگونه سایت ها است.

2.Flashload: می تواند جایگزین خوبی برای گزینه‌ی بالایی باشد. بیش از 50 سایت ویدئوی را ساپورت می کند.

3.Videodownloadx: از نظر توانایی دانلود مثل KeepVid است ولی تفاوتی که با آن دارد این است که دارای امکانات تبدیل آنلاین به 21 فرمت متفاوت ویدئوی است .

4vixy.net: نسبت به KeepVid دارای امکانات دانلود از سایت های کمتری است و همچنین اینکه فرمت های کمی را برای تبدیل کردن ساپورت می کند.ولی خوبیی که دارد این است که خیلی ساده کار می کند و سریع.

5. MediaConverter: یک سایت حرفه ای برای دانلود از سایت های مختلف هم چنین دارای امکانات تبدیل انواع فرمت به صورت آنلاین قبل از دانلود است.به عبارتی شما به کمک این سایت این امکان را خواهید داشت که فایل های ویدئویی را از سایتهای اشتراک آنلاین ویدئو به صورت مستقیم با فرمت دلخواه دانلود کنید. همچنین می توانید با دانلود نرم افزار اختصاصی این سایت دانلود فایل ها با کمک نرم افزار اختصاصی اش انجام دهید.

6.Zamzar: قبلآ در این مورد سخن گفته ام… (ببینید)

7.Kcoolonline: سایتی با امکان دانلود از بیش از 211 سایت اشتراک آنلاین ویدئو است! همچنین این سایت دارای امکاناتی برای تبدیل انواع فرمت ها به هم دیگر است.

8.TubeG: با امکان جستجو در میان ویدئو های یوتیوب و دانلود از میان ویدئو های آن.

9.ilikeyoutube: امکان جستجو و دانلود از سایت یوتیوب.(تنها یوتیوب)

10.Youtubia: با امکان جستجو همچنین استفاده از کلمات کلیدی برای یوتیوب. این سایت تنها امکان دانلود از یوتیوب را فراهم می کند.

افزونه های فایرفاکس برای دانلود

VideoDownloadHelper: این افزونه دومین افزونه پرطرفدار فایرفاکس بوده است.این افزونه امکان دانلود ویدئوهای مخصوص بزرگسالان را هم می دهد.آیا بازهم نیاز به توضیح دارید؟

Video Ook : مثل قبلی است ولی امکانات کمتری را هم دارد.این را هم اگر خواستید تجربه کنید!

اسکریپت گریز ماتکی: این هم برای عاشقان سینه چاک این افزونه! با کمک این اسکریپت می توانید در همه ی ویدئوهای آنلاین یوتیوب(تنها یوتیوب) یک لینک مستقیم برای دانلود خواهید داشت.

کاربران موبایل

اگر خیلی دلتان می خواهد با موبایل هم از این گونه سایت ها دانلود کنید مشکلی نیست! با کمک BiWiFi می توانید به طور مستقیم از سایت یوتیوب و مشاهبه های آن دانلود کنید.

کاربران ویندوز:

Orbit Downloader: احتمالآ نام این نرم افزار برایتان آشنا است.با کمک این نرمافزار کافی است که آدرس لینک مورد نظر خودتان را به نرم افزار بدهید تا برایتان دانلودش کند.

Vdownloader : امکان ساپورت بسیاری از سایت های مختلف اشتراک ویدئویی،تبدیل فرمت آنها به AVI , یا MPEG ، و همچنین امکان دانلود از بعضی از سایت های مخصوص بزرگسالان از جمله ویژگی های این نرم افزار است.

KeepV: امکان دانلود از بسیاری از سایت های دانلود ویدئویی ، و همچنین امکان تبدیل فرمت آنها علاوه بر فرمت های ذکر شده به MP4 .البته این نرم افزار یک نرم افزار دیگر نیز نیاز دارد و آن هم نرم افزار .NET Framework است که اگر از ویستا و یا ویندوز 7 استفاده می کنید این نرم افزار به صورت خود به خودی در سیستم عامل تان موحود است ولی خوب اگر از Xp یا پاییتر استفاده می کنید نیاز به دانلود این نرم افزار دارید که خیلی هم حجمشان کم نیست. برای دانلود از اینجا می توانید اقدام کنید.

YouTube Grabber: مثل قبلیها است ولی این نکته را دارد که فقط امکان دانلود از یوتیوب را دارد.

توجه کنید دوستان که نرم افزار های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند ولی نرم افزار های گفته شده همگی رایگان هستند.

کاربران لینوکس

Youtube dl: امکان پخش همزمان و همچنین دانلود ویدئو ها را نیز دارد

کاربران Mac OS:

GetTube: دارای همه ی امکانات فوق علاوه بر امکان تبدیل فرمت به Mp4 ، AVI ، MOV را نیز دارد.

اسکریپت PHP:

Youtube Rippin: در نهایت هم اگر شما یک کد نویس هستید ،در صورتی که می خواهید سایتی مثل سایت های بالا را داشته باشید می توانید از این کد نیز استفاده کنید. راستش بیشتر از این توضیح نمی دهم ،چون چیزی ازش سر در نمی آورم!

امیدوارم که این اندازه نرم افزار برای کارتان مفید باشد و بتوانید از آن برای دانلود ویدئو های مختلف از سایت های اشتراک آنلاین استفاده کنید.

البته محض اطلاع ، فرمت دانلود شده اینگونه ویدئها flv است که اگر اصرار به دیدنویدئوها با همین فرمت را دارید می توانید از نرم افزار flv player استفاده کنید.ولی توصیه می شود که این فایل ها با کمک نرم افزار های فوق تبدیل فرمت کنید تا بتوانید همه جا آنها را مشاهده کنید.

دانلود کنید با فرمت pdf(راستش تصاویر زیادی در این مورد داشتم منتها به دلیل کم بودن سرعت اینترنت نتوانستم قرار بدهم.در نسخه ی pdfوجود دارد)

مرتبط: دانلود قطعی ویدئو ها از یوتیوب

منبع +


کارها

Information

76 responses

10 02 2009
م. رستمی

جالب و کارامد.

11 02 2009
پدرام

مطلبت حرف نداشت.
من برای دانلود از YouTube از IDM استفاده می کنم.

26 01 2010
26 04 2011
MR

میشه بگی چطور؟من هرکاری می کنم نمیشه.

12 07 2012
sepideh

میشه بگید چطوری؟؟؟ماله من که همش erorr میده؟؟

11 02 2009
یادگیری

من از youtubedownloader.com استفاده می کنم

7 07 2014
b to che

خفه شو عوضى اين هم ک بايددان کنى وقتى نمى دونى ببند اون دهن گشادتو…

11 02 2009
لقمان

سلام رضا جان
می بینم که مثل همیشه خوب آپدیت میکنی . کاش منم یکم سرم خلوت شه به وبم برسم .
از پیشنهاد خوبت ممنونم . حتما اگه وقت کردم یه سری هم به قالب های وردپرس می زنم .
موفق باشی .

11 02 2009
لقمان

راستی یه چیزم یادم رفت بگم . من الان بازدیدام زیاد نیست . این قالبی که تازه برا میهن بلاگ گذاشتم شاید نتونم به تعداد زیادی از وبلاگ نویسا اطلاع بدم . می خواستم بگم امکانش هست این قالب رو تو یه پست معرفی کنی و تو وبت قرار بدی ؟ اگه نمی تونی هم مشکلی نیست . منتظر جوابت هستم . ممنون .

رضا: حتمآ لقمان جان

11 02 2009
omid

salam

23 01 2010
امير

حيف كه جواب سلام واجبه تازه شعور ندارن بعضي ها آخه براي چي تو اينترنت سلام ميكني(سلام)

11 02 2009
هشام

جالب بود …

13 02 2009
mostafaalli

جالب بود…واین هم منبع مطالب این وبلاگ که ما به جای مدیر سایت میذاریم… P:

http://mashable.com/2007/05/05/download-youtube-video/

14 02 2009
Reza

نه دوست عزیز .اون منبعی که نوشتی این نبود

13 02 2009
دانلود کلیپ های YouTube صد درصد تضمینی - صفحه 2 - PersianDown Forums

[…] دقیقه پیش 21 روش برای دانلود از یوتیوب و سایت های مشابه ! 10 02 2009 [تنها کاربران عضو می توانند این لینک را مشاهده […]

14 02 2009
mostafaalli

رضاخان عزیز این همونه حتی ترتیب تیتر مطالب هم همونجوریه حالا شما چرا منکر میشید خدا میدونه!!!

15 02 2009
Reza

قبول دارم1 ولي به خدا من از منبع ديگه اي اين رو ديدم.گويا ايشون از اينجا كش رفتند.منبع رو هم توي انتهاي پست نوشتم

14 02 2009
من و متعه ام

سلام
مطلبتان پربار بود.
در خصوص اسکریپتهای php برای دانلود، باید بگم که rapidleech استفاده میکنم و بوسیله اون از یوتیوب و رپیدشیر و … (چهل سایت در مجموع) بدون مشکل دانلود میکنم 🙂

16 02 2009
غزل

مرسی واقعا از اینکه این اطلاعات رو در اختیار همه می زارین ، من بسیار استفاده کردم از این مطلبتون بازم مرسی

22 02 2009
دانشجوی کامپیوتر

منظورتون از «سایت های بزرگسالان» همون سایت های Adult خودمونه دیگه؟!!!!!!!!
سایت هایی با محتویات کاملا غیر اخلاقی…

22 02 2009
رضا

دقیقآ!

19 03 2009
بهترين مطالب تك نويس در سال87 « تک نویس

[…] 21 روش براي دانلود از يوتيوب […]

1 04 2009
itblog

جالب بود البته لازمه دانلود اين ويدئوها داشتن اينترنت پرسرعته وگرنه مصيبتي خواهد شد

10 04 2009
محمد رضا

سلام . خیلی دوست داشتم از یوتیوب دانلود کنم اما نمی تونستم تا اینکه این جا رو پیدا کردم . من از keeovid استفاده کردم . ممنونتم. خیلی سایت خوبی داری

22 05 2009
مهدي

سلام خسته نباشيد. من قبلاً وقتي براي دانلود از يوتيوب مي رفتم مشكلي نبود ولي 2 روزه كه نمي تونم، يعني وارد صفحه ي پخش ويدئو ميشم، صفحه ي سياه هم هست ولي هيچ تغييري ايجاد نميشه حتي دكمه پخش/مكث و نوار مدت ويدئو هم نشون داده نميشه. من فلش پلير رو هم از سايت ادوب دانلود كردم. و جاوا اسكريپت هم فعاله. به نظر شما مشكل چيه؟ اگه ميشه من رو هرچه سريع تر راهنمايي كنيد. ممنونم موفق باشيد و خدانگهدار.

11 06 2009
احمد

سایت خیلی خوبی داری. ممنون

11 07 2009
میلاد

واقعاً مرسی از این مطلب مفیدی که در سایت قرار دادی
موفق باشی

23 07 2009
sara

salam be hame man az youtube dl mikonam vali video haye man hichkodom baz nemishan ba har barname(HAME NOE PLAYER) ke hast emtehan kardam vali nemitonam\hichkodom ro baz konam lotfan age mitonid mano rahnamye konid.

27 10 2012
sara

sara khanoom age javab gereftid be manam begid man be rahati dl mikonam ama ba hich barname km playar ya chich barname dige baz nemishe

16 08 2009
رامین

با سلام خسته نباشید
من مشکلی برای دانلود از یوتیوب ندارم اما بعد از اتمام دانلود فایل با هیچ برنامه ای باز نمیشه حتی کاامپلیر کم آورد.تبدیل هم نمیشه.البته از فیلتر شکنultrasurf استفاده میکنم امکان داره از اون باشه؟

27 10 2012
sara

agha ramin manam in moshkelo daram lotfan javab gereftdi be manam begid inam emailam sheyda.dyer@yahoo.com

16 09 2009
Edward

The correct address for VDownloader now is http://vdownloader.com/

please update.

17 12 2009
امیر

سلام
یه راه بسیار ساده هم برای دانلود از یوتیوب وجود داره ، اونم استفاده از سایت زیره:

picbaz.com/youtube

24 12 2009
محمدرضا

دمت گرم خیلی باحاله.

23 01 2010
امير

ببخشيد نميدونم چرا هر فيلمي تو يوتيوب هستش نگاه ميكنم نصفه مياد و حتي دانلود كه ميكنم نصفه دانلود ميشه .همه كار هم كردم و حتي ايميل يوتيوب هم ساختم برنامه ها رو تك تك گرفتم و…….. چرا اينطوري ميشه؟
لطفا اگر جواب داريد به ايميلم ارسال كنيد ممنون ميشم
سايت=http://irmajaleh.mihanblog.com

3 03 2010
...

mersi

21 04 2010
mikerobenics

Nice share! You can use this free rapidleech site too:

http://www.onleech.net

28 04 2010
محمد

با IDM 5.18 هم میشه راحت دانلود کرد البته قبلش باید با فیلترشکن بری تو یوتیوب.(با U99میشه). موقع لود شدن ویدیو در یوتیوب گزینه download this video بالای ویدیو ظاهر میشود و به راحتی میتوانید ویدیو را دانلود کنید. با IE هم باید برید. با موزیلا نمیشه.

20 05 2010
حسین

مرسی zamzar خیلی عالی کار میکنه……

25 07 2010
mina

lotfan ye sayt danlod az youtube behem bedin dige sayt nist nagashte bahsam hameye sayta filteran

27 07 2010
elia

سلام. لطفا بگيد چطور آدرس url يه كليپ ويديو رو پيدا كنم. جهت كپي در سايتهاي دانلود

17 09 2010
محمد

وقتی صفحه ویدیوی مورد نظر رو تو سایت یوتیوب باز می کنی ادرس بالای صفحه میشه url ویدیو. شکل کلی این url ها به صورت زیر است:

جای -CTC0qxxj1Y هر عبارت دیگری می تونه باشه.

6 08 2010
arakcars

دست گلت درد نکنه

6 08 2010
سورنا

مرسییییی
کمک بزرگی کردی به من…

22 09 2010
فروشگاه آنلاین

سلام خسته نباشيد
من از طرف سايت فروشگاهي
http://www.gostore.ir
با شما تماس مي گيرم.
ما مايليم با سايت شما تبادل لينک کنيم
به اين صورت که ما لينک شما را در لينک دوستان خودمان و شما لينک ما را در لينک دوستان خودتان قرار بدين اگر مايليد.
ما را در ليست دوستان خود قرار بدهيد
و بعد در بخش تماس با ماي سايتمان پيغام بگزاريد
تا ما هم همان روز شما را در لينک دوستانمان قرار بدهيم
ما را با نام » فروشگاه آنلاين» و به آدرسه
http://www.gostore.ir
ثبت کنيد

5 10 2010
saeed

سایتی مخصوص لیچ از یوتیوب نداردی معرفی کنید؟ سایت لیچ کلی نباشد که بعدا از کار بیفتد.مخصوص یوتیوب.

10 10 2010
جواد

سلام دمتون گرم انشاءالله موفق باشید

20 03 2011
atefeh

سلام من عضو یوتیوب هستم اما هنوز نمی دونم چطوری دانلود کنم!!!!!!!!!!!!

13 05 2011
ميلاد

با سلام
من ميخوام با گوشي دانلود كنم از biwifiچجوري استفاده كنم كاملا واجبه

8 07 2011
Ellsworth Guice

Your blog is nice, unfortunately but for some reason i can’t view your article on google chrome, thats why i had to use firefox.

11 07 2011
Britni Cloepfil

Good day! This post could not be written any better! Reading this post reminds me of my previous room mate! He always kept chatting about this. I will forward this write-up to him. Fairly certain he will have a good read. Many thanks for sharing!

12 07 2011
Rosario Kohatsu

Howdy! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good gains. If you know of any please share. Cheers!

8 08 2011
Alpha Geminorum

I found this web site to be actually good its content

22 08 2011
Amir

سلام.آقا من تازه میام نت میشه بیشتر توضیح بدید چجور میشه از یوتیوب دانلود کرد؟توضیح درست و ساده می خوام.

20 01 2012
میترا

سلام میشه یک روش دیگه برای کاربران موبایل که می خواهند از سایت یوتوب دانلود کنن بزارین اخه این روشی که گذاشتین کار نمی کنه..مرسی لطفا یه روش جدید قابل استفاده بگین…

4 02 2018
مجتبی

سلام دوستان
چرا انقدر کار رو سخت میکنید؟
یه روش خیلی آسان و ساده جهت دانلود از سایت youtube
صفحه ی فیلم مورد نظر را باز کنید و فیلم رو اجرا کنید.
در قسمت بالای صفحه که آدرس سایت هست، آدرس رو ویرایش کنید و قبل از y دو تا ss اضافه کنید و اینتر رو بزنید،وارد صفحه دانلود میشید.کیفیت رو انتخاب کنید و دانلود رو بزنید.
به همین راحتی.

3 02 2012
ehsan

چطوري با idm از يوتيوب دانلود كنم نميشه

11 02 2012
سیامک

شما کافیه md رو اجرا کنی ومسیر زیر رو بری بعد هروقت در یوتیوب روی فیلمی کلیک کنی در پایین صفحه امکان دانلود فیلم را به شما میده.
downloads–option–filetype–در کادر بهمث فغحث بایه فاصله flvرو اضافه کن و ok رو بزن. دیگه میتونی دانلود کنی باسرعت خوب.

11 02 2012
سیامک

شما کافیه md رو اجرا کنی ومسیر زیر رو بری بعد هروقت در یوتیوب روی فیلمی کلیک کنی در پایین صفحه امکان دانلود فیلم را به شما میده.
downloads–option–filetype–در کادرfile typeبایه فاصله flvرو اضافه کن و ok رو بزن. دیگه میتونی دانلود کنی باسرعت خوب.

11 02 2012
سیامک

شما کافیه imdرو اجرا کنی ومسیر زیر رو بری بعد هروقت در یوتیوب روی فیلمی کلیک کنی در پایین صفحه امکان دانلود فیلم را به شما میده.
downloads–option–filetype–در کادرfile typeبایه فاصله flvرو اضافه کن و ok رو بزن. دیگه میتونی دانلود کنی باسرعت خوب.

7 07 2012
ghazal

سلام
من از Keepvid استفاده میکنم ولی هرچی صبر میکنم آپشن هاش نمیاد که بتونم دانلود کنم
چیکار کنم؟؟ خواهشا راهنماییم کنیییین

29 07 2012
eiliya

خدا كنه با ORBITكارم راه بيفته

26 10 2012
نیما

من از سایت http://www.remtub.com استفاده می کنم

10 09 2013
man

merccccccccccccccc nima jan

15 01 2013
asal

اگر تونستی از این دوسایت دانلود کنی ماروهم راهنمایی کنی ممنون می شیم
http://www.farsi1hq.com
hamegi.tv

21 01 2013
ehsan

دستت درد نکنه کمک بزرگی کردی

9 02 2013
mahdi

ممنون

24 02 2013
حسین

‹,c,

18 07 2013
rahman

آقا من يه سوال داشتم
منم از آي دي ام استفاده ميكنم تا مياد كه دانلود بشه ميگه فايل مورد نظر وجود ندارد
چيكار كنم؟

14 10 2013
کارادایی

سلام با تشکر از سایت خوبتان
http://www.booksara.com

20 05 2014
milad

kiram tu kose nanat ba in rahkaret vaghtemoono gerefti

16 12 2017
رامین

بعضیا که بلد نیستن از اینترنت استفاده کنن نظرات منفی و مخرب میدن ، من از بیشتر مطالب استفاده کردم و جواب داد ، اگر که نمیتونین وارد سایت ها بشین از فیلترشکن استفاده کنین.

21 07 2014
parsa

پس چر ا نمیشه؟

16 12 2017
رامین

خیلی به دردم خوردم واقعا ممنونم از مطالب مفیدی که گذاشتین ، امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشین

4 02 2018
مجتبی

سلام دوستان
چرا انقدر کار رو سخت میکنید؟
یه روش خیلی آسان و ساده جهت دانلود از سایت youtube
صفحه ی فیلم مورد نظر را باز کنید و فیلم رو اجرا کنید.
در قسمت بالای صفحه که آدرس سایت هست، آدرس رو ویرایش کنید و قبل از y دو تا ss اضافه کنید و اینتر رو بزنید،وارد صفحه دانلود میشید.کیفیت رو انتخاب کنید و دانلود رو بزنید.
به همین راحتی.

موفق و پیروز باشید

15 06 2023
beef sandwich near Russell Woods in Detroit, MI

Usually I don’t learn article on blogs, however I wish to say that this write-up very forced me to take a look at and do it! Your writing taste has been surprised me. Thanks, quite great article.

بیان دیدگاه