5 راهكار براي بازكردن همزمان چنديدن اكانت Gmail

25 03 2009

در صورتي كه بيش از يك اكانت Gmail داريد ،مطمئنآ يكي از بزرگترين مشكلات‌تان اين خواهد بود كه نمي توانيد به طور همزمان به همه‌ي آنها دسترسي داشته باشيد.به عبارتي بازكردن همزمان چندين اكانت گوگل، غير ممكن به نظر مي رسد.در زير ليست 5 راهكاري را كه به نظر مناسب مي رسد را مي بينيد. از اين پنج راهكار مي توانيد هركدام را مدنظرتان بود انتخاب كنيد:

1. استفاده همزمان از چندين مرورگر:

شايد اولين چيزي كه به ذهن هر كسي در اين زمينه برسيد،استفاده همزمان از چندين مرورگر باشد.مثلآ اگر دوتا اكانت داريد ،علاوه بر فايرفاكس مي توانيد از

    IE

استفاده كنيد و اگر تعداد اكانت هايتان بيشتر باشد مي توانيد سافاري و اپرا را هم وارد ميدان كنيد و اگر هم بيشتر بود، بريد بيرون و يه تيكه سنگ برداريد بزنيد توي سر خودتون! البته جداي از شوخي در صورت بيشتر بودن تعداد اكانت ها ميتوانيد به جاي استفاده از چندين مرورگر ، كمي صبر كنيد و موارد ديگر را نيز ببينيد!

2.استفاده از يك اكانت اصلي:


يك راه حل بسيار خوب براي اين كار اين است كه شما يكي از اكانت‌هايتان را به عنوان اكانت اصلي در نظر بگيريد و ديگر جيمل هايتان را به اين ايميل فورارد كنيد.قبلآ در مورد اين روش نوشتم. فقط محض اطلاع بگويم براي forward كردن جيميل هايتان به يك اكانت خاص در جيميل، در Gmail به بخش Settings برويد ، بعد به Forwarding and POP in Gmail برويد، در آنجا آدرس ايميل مقصد(كه قرار است ايميل ها به انجا فوروارد شوند) را وارد كنيد.

بعد از اين كه اين كار با موفقيت انجام شد مي توانيد ، ايميل هاي رسيده از ديگر اكانت ها را lable دار كنيد،تا آنهاي ديگر قاطي نشود،همچنين مي توانيد رنگ بندي آنها را هم تغيير دهيد.

البته اين روش روش خوبي است ولي خوب خيلي ها هستند كه فقط با يك اكانتشان 50% فضاي جيميلشان را پر كرده اند و اگر اين مورد را انجام دهند، عمر جيميلشان نمي تواند زياد باشد! وگرنه مجبورند كه بروند و براي آپگريد اكانتشان پول بپردازند!

3.استفاده از افزونه‌ي IE Tab:

اين روش در واقع همان روش اول است با اين تفاوت كه شما با اين افزونه فايرفاكس و اينترنت اكسپلوررتان را با هم ديگر تركيب مي كنيد..به عبارتي ديگر شما با نصب افزونه‌ي IE Tab ، در يك پنجره به طور همزمان از اينترنت اكسپلورر و فايرفاكس استفاده مي كنيد. مشكلي كه اين روش دارد اين است كه فقط براي استفاده همزمان دو اكانت مي تواند مفيد باشد ،نه بيشتر .

4. استفاده از Gmail Manager:‌

شايد بتوان گفت استفاده از افزونه‌ي Gmail manager ختمي است بر اين قائله(يا غائله!)! شما با كمك اين افزونه مي توانيد همه‌ي مشكلاتتان را در مورد چند اكانته بودن حل كنيد.كافي است كه افزونه را در فايرفاكس‌تان نصب كنيد،همه‌ي اكانت هايتان را در آن وارد كنيد ، و بعد حالش را ببريد!
اين افزونه در قسمت پايين فايرفاكستان ، قرار ميگيرد و هر وقت كه براي شما ايميلي بيايد ،جيغ‌اي! مي كشد و به شما مي گويد كه ايميلي برايتان آمده است! اين افزونه واقعآ مي تواند راه‌حل بسيار مناسبي براي اين كار باشد. همچنين براي افرادي كه زياد در سفر هستند هم مي تواند مفيد باشد،به اين ترتيب كه با دانلود فايرفاكس پرتابل و نصب اين افزونه در آن در هر جايي مي توانيد سريعآ چندين ايميل تان را باهم ديگر چك كنيد.

گویا سایت این افزون در بسیاری از ای اس پی ها فیلتر هست(البته برای من نیست) .این هم لینک کمکی اش +

5.Multi-Login كردن به جيميل:

اين روش مثل قبلي خيلي خوب نيست، به اين‌ترتيب كه شما مي توانيد با نصب اين اسكريپت گريزمانكي ،در هنگام لاگين كردم به جيميلتان هر كدام از آنهايي را كه مي خواهيد انتخاب كنيد ، و بعد بدون Sign Out شدن از اكانت قبلي به اكانت ديگري وارد شويد.البته اين راهكار اجازه‌ي بررسي همه‌ي اكانت ها را به طور همزمان نمي دهد ولي در كل مي تواند مفيد باشد

خوب! اين هم از اين! من خودم به شخصه روش چهارم را بسيار مي پسندم و وقتي كه اين راهكار را در ماشابل خواندم، سريعآ تستش كردم خيلي خوب جواب داد. شما چه راهكار ديگري را مدنظر داريد؟


کارها

Information

9 responses

25 03 2009
alireza

سلام
رفیق با ISP من اون شماره 4 مسدوده!

25 03 2009
alireza

می بخشید…
در مورد 5 هم انگار به جای آدرس اسکریپتT، لینک افزونه گریزمانکی رو گذاشتین 😉

25 03 2009
فقط دانلود

با سلام

مدیر سایت فقط دانلود هستم لینک وب زیبا و پر بار شما رو در قسمت لینک دوستان سایت قرار دادم لطفا شما نیز لینک ما را برای حمایت قرار دهید با تشکر

آرمین

26 03 2009
هومن

جالب بود! ممنون!

27 03 2009
mehran110

سلام
مطلب جالبی بود

28 03 2009
افشین سلحشور

درود بر شما.

29 03 2009
links 03/29/2009 « لینک

[…] 5 راهكار براي بازكردن همزمان چنديدن اكانت Gmail « تک نویس […]

11 06 2009
رضا

سلام یک اکانت رایکان یا.فلترشکن ممنون چون من سباد ندارم بازم ممنون

28 08 2009
اکبری

خیلی جالب بود ممنون

بیان دیدگاه