noavar ایمیلی رایگان و فارسی برای فارسی زبانان

15 05 2008

امروزه با افزایش کاربرد های اینترنت در زندگی روزانه داشتن حداقل یک ایمیل امری است ضروری وبسیار حیاتی. از جمله کاربردهای مهم ایمیل در زندگی را می توان استفاده از آن برای تجارت الکترونیک و یا استفاده  برای تبلیغات اینترنتی وغیره و غیره دانست. واقعآ ایمیل به حدی در زندگی ما تاثیر دارد لیست کردن کاربردهای آن کاری است سخت و طاقت فرسا. در این میان سایت های بیشماری پدید آمده اند که کار آنها ارائه ایمیل های رایگان به افراد مختلف است. از مشهور ترین انها می توان ایمیل یاهو!اشاره کرد بزرگترین سرویس دهنده ایمیل در جهان معرفی میشود. همچنینGmailو Hot mailنیز دو سایت معتبر و مشهور در ارائه خدمات ایمیلی به کاربران اینترنت می باشند که در پست های یعدی در مورد جزئیات کاربرد های آنها به طور مفصل سخن خواهیم راند. اما گذشته از این سایت ها سایت هایی هم وجود دارند که در حد کمتری و کوچکتری به ارائه سرویس ایمیل به کار برانشان می پردازند . یکی از این سایت ها سایت نواور است که در زیر به بررسی سرویس های ارائه شده از این خواهیم پرداخت.
سایت نواور تمام سرویس های زیر را به طور رایگان د راختیار کاربرانش قرار می دهد:

  • قرائت پيغام پست الكترونيكي و ارسال پيغام پست الكترونيكي به زبان فارسي به هر نقطه در جهان
  • تهيه و قرائت پيغام به زبان فارسي بدون نصب نرم افزار و يا plugin
  • ارسال پيغام پست الكترونيكي به زبان فارسي به كاربراني كه سيستم عامل فارسي بر روي كامپيوتر خود ندارند
  • امكان استفاده از 10 مگابايت كه اين 8 مگابايت بيشتر از ساير سرويس هاي web-mail است
  • انتقال پيغام هاي پست الكترونيكي بصورت خودكار از هر حساب پست الكترونيكي در اينترنت به صندوق پستي خود در نوآور
  • پيشبرد پيغام هاي پست الكترونيكي بصورت خودكار از نوآور به صندوق پستي انتخابي خود
  • قرائت پيغام پست الكترونيكي دريافته در نوآور در نرم افزار پست الكترونيكي انتخابي خود و يا در web-interface
  • اداره پوشه هاي خصوصي بصورت راحت و ساده
  • اضافه امضاء شخصي مورد نظر خود
  • دسترسي به پست الكترونيكي شما براحتي از هر نقطه در جهان از web-browser و به صورت دخول به http://www.noavar.com

  • کارها

    Information

    41 responses

    19 08 2008
    راوک

    با سلام
    آیا سایت بسته شده است ؟

    مدتی است نمیتوانم استفاده کنم . خواهشمندم راهنمایی فرمایید. با تشکرravak@noavar.com

    22 05 2009
    علیرضا جهان

    چرا سایت نو آور باز نمی شه ؟
    اگر هم باز بشه همش اینگلی سیه چی بلایی به سرش آمده؟

    14 09 2008
    mirwais ros tam zadhe

    چرا نمی توانیم از نوآور استفاده کنیم لطفا پاسخ دهید؟

    doomino@noavar.com
    doomino77@yahoo.co.uk

    21 07 2009
    آرزو

    سلام چرا سایت نوآور باز نمیشه یه کاری بکنید خواهشا

    21 07 2009
    آرزو

    تو را خدا جواب بدید

    22 07 2009
    Reza

    دوست عزيز من به هاست شخصي منتقل شدم.اونجا آپديت مي كنم.اگه سوالي داريد اونجا بفرماييد

    http://www.1nevis.com

    5 10 2009
    raha

    با سلام به شما وقتي وارد اينترنت شدين براي اينكه راحت noavar را باز كنيد صحفه خانگي خود را قرار بدهيد تا قبل از باز شدن صحفات وب اول noavar را باز كنيد

    5 08 2010
    saed

    خواهشن یه کاری کن

    5 08 2010
    saed

    دوست داری با من دوست بشی09366833674

    14 09 2008
    maryam

    ?

    28 08 2009
    SaEeD_S2

    سلام خوبي دوست داري با هم دوست بشيم ؟

    14 11 2009
    omid

    salam

    2 10 2008
    لیدا

    سلام مطالبتان عالی بود خسته نباشید من اولین بار بود که با شما آشنا شدم واقعا عالی و پرمحتوا است با تشکر

    11 11 2008
    abdullah shah

    برای بار اول با این سایت زمانی که آشنائی پیدا کردیم یک سایت بسیار جالب و پر محتوی برایم بود و بسیار علاقه مند این سایت فارسی هستم واقعاً که یک سایت دیدنی و جالب است که بهترین خدمت برای فارسی زبانان است.

    20 02 2009
    مريم

    سلام از سايت خوبتون ممنون ومطالباتان خيلي كمك ميكنه به من / فقط نميتونم ايميلم را چك كنم

    20 02 2009
    maryam

    سلام مي خوام ايميلم را چك كنم ولي نمي تونم

    19 03 2009
    افشین سلحشور

    تک نویس عزیز!
    از خواندن مطالب وبلاگت لذت می برم. موفق و موید باشی.

    11 05 2009
    reza

    salam chera nametonam mail nametonam chek konam montazer javabeton astam

    8 07 2009
    مهران

    سلام
    مطالبتون واقعا عالي بود من در سايت نو آور يك ايميل ساختم ولي نمي توانم ايميل ارسال كنم چون خطا مي ده (error) لطفا اگر ميشه من را در اين رابطه را هنمايي كنيد
    متشكرم (^_^)

    21 07 2009
    آرزو

    نمیتونم ایمیل چک کنم

    24 07 2009
    sepide

    mikham ozv shavam

    7 05 2010
    hootan

    aslan nemishe!!!!bekhoda nemishe!!!har kari mikonam nemishe!!!!joone noavar nemishe!!!chera ye account vasam baz nemishe??????????????????????????

    28 08 2009
    محمد

    سلام
    هر کار می کنم نمی تونم وارد جی میلم شوم

    30 08 2009
    سونيا

    من اهل امريكا وپزشك هستم خيلي سايت جالبي داريد!مرسي.

    30 08 2009
    سونيا

    عزيزم منم پزشكم!

    13 09 2009
    سهیل

    سلام .ببخشید چطور باید این ایمیل رایگان و فارسی رو درست کرد ؟ من هیچ جایی رو واسش تو این سایت ندیدم!

    5 10 2009
    raha

    خوي بود

    9 10 2009
    ورونیکا

    با سلام
    با عرض تشکر از وب سایت خوب شما.اگر امکان دارد مرا راهنمایی کنید تا بدانم چگونه می توان ایمیل نوآور ساخت.
    با تشکر
    ورونیکا

    28 10 2009
    jalil

    من نمی توانم وارد سایت بشم مراراهنمایی کنید متشکرم
    09137240581

    31 10 2009
    raana

    سلام
    چرا سایت noavar باز نمیشه؟ میشه راهنمایی کنید.

    14 11 2009
    omid

    سلام به منم یاد میدید ایمیل بسازم
    مرسی

    15 11 2009
    fadakco

    باسلام
    لطفااگر نمیتوانید سایت بسیارخوب نواورراراه اندازی نمائید اطلاع دهیدازسایرسایت ها
    استفاده نمائیم چون هیچوقت نواوربازنمیشود

    فدک کمپانی

    22 11 2009
    lady

    vaghti nashe estefade kard faydeye tarif chiye

    14 12 2009
    naes

    با سلام چرا نمیتونم میلمو چک کنم ؟ لطفا جواب بدید به اطلاعات میلم نیاز دارم همش به نام کاربریم گیر میده در صورتی که درسته!

    14 12 2009
    naes

    نمیتونم میلمو چک کنم در صورتی که نام کاربریم درسته همش خطا میگیره لطفا جواب بدید مشکل از کجاست؟

    26 01 2010
    mohamad

    salam saitetun baz nemishe komak konid
    smgolestaneh@yahoo.com
    smgolestaneh@noavar.com

    4 06 2010
    مصطفی معراج

    به نظر من تا رسیدن به سرویس های ایمیل مثل یاهو و گوگل کیلومترها فاصله داریم.ولی بالاخره باید از جایی شروع کرد و این میتونه نقطه شروع خوبی باشه. مطلب بسیارعالی بود

    3 07 2010
    ارش

    چرا اصلا نميشه وارد ايميلم بشم همش خطا ميزنه

    26 08 2010
    sara

    من نمیتونم ایمیلمو چک کنم اصلا سایت فیلتره

    25 10 2010
    حسین

    چرا دیگه صفحه ی اصلی نوآور باز نمیشه بسته اید چی شده؟ لطفا جواب را بفرستید

    29 03 2011
    محسن

    کير تو دهنتون با ايميلتون

    بیان دیدگاه