غیبت صغری

13 08 2008

راستش دوستان برای مدتی نیستم.یعنی هستم! ولی دسترسی به کامپیوتر نخواهم داشت. راستش چون امتحان دارم و باید بخونم وگرنه بیچاره می شم، به همین دلیل امروز تصمیم گرفتم که کامپیوترم رو تا اطلاع ثانوی جمع کنم. چون هرچی می کشم از دست این اینترنت و کامپیوتره! نمی تونم جلوی خودم رو بگیرم که روشنش نکنم. به همین دلیل نمی تونم درس بخونم.

در هرصورت برام دعا کنید.چون این امتحان خیلی برام مهمه.خیلی مهم !

پس فعلآ خداحافظ!





یک درخواست

13 08 2008

راستش به دلیل اینکه بنده در زمینه ی فوتوشاپ همچین یه نموره خیلی ضعیفم!(اصلآ بلد نیستم!) والبته دلیل هم داره و اون هم اینه که اصلآ ذوق هنری خوبی ندارم ، می خواستم که از دوستان درخواست کنم که اگر می شه لطف کنند و یک لوگوی 125*125 پیکسلی رو برام درست کنند.

دوستانی که تمایل به انجام این کار خدا پسندانه! دارند با من تماس بگیرند.از خجالتشان در خواهیم آمد!

فکر کنم یه جورهایی خیلی دارم پررویی می کنم!





بالا آرزویی!

13 08 2008

کاش بالاترین افزونه ایی برای فایرفاکس داشت که این امکان را به کاربر بده که به راحتی مطالب را به بالاترین ارسال کنه!





12شاهکار فوتوشاپ(قسمت اول)

13 08 2008

راستش بعد از مدتی آی تی نویسی ،نوشتن یک پست هنری هم می چسبه! این پست تقدیم به همه ی هنر دوستان عزیز!امیدوارم که خوشتان بیاید.

ادامهٔ مطلب »





دانلود قطعی از یوتیوب!

13 08 2008

راههای زیادی برای دانلود فایل ها در یوتیوب پیشنهاد شده است که همه اشان راههای محترمی هستند و در بسیاری از موارد ما را به هدفهایمان می رساند.ولی خوب اسفاده از روش های قطعی خیلی بهتر از این ها است.

به نظر من بهترین راه برای دانلود ویدئو از یوتیوب استفاده از نرم افزار های ساخته شده برای دانلود این فایل ها از یوتیوب است.برای این کار من امروز نرم افزاری را به شما معرفی می کنم که خودم از آن خیلی وقته که استفاده می کنم و به کارکرد عالی اش مطمئنم.

ادامهٔ مطلب »





بلاگفا را دوست دارم!

13 08 2008

راستش این مدت که داشتم توی وبلاگستان می پلکیدم خیلی مطلب در مورد بلاگفا و اتفاقات اخیری که در مورد این سرویس افتاده خوندم.راستش روز اول که توی وبلاگ بلاگ نوشت در مورد بلوکه شدن امکان انتقال مطلب از بلاگفا به دیگر سرویس ها خوندم ، خیلی ناراحت شدم.بعد در اینترنت که می بیشتر در این مورد رو مطالعه کردم دیدم که نه بابا! دوستان آتششان خیلی تند است! یک جورهایی دلم برای علیرضا شیرازی سوخت. می دانید همیشه ما ها اینطوری هستیم. همیشه احساسی فکر می کنیم.

ادامهٔ مطلب »